צער נוסף על טרגדיה

נהרג בתאונה לאחר שחזר בתשובה אך לא ייקבר בבני ברק

משפחת זיתוני שאיבדה הלילה את בנה נתן ז"ל, בתאונת אופנוע, סובלת מצער נוסף, לאחר שנתקלו בסירוב לקבור את בנם בבני ברק. בהתערבות הגר"ש בעדני, המנוח ייקבר בפתח תקווה (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הבחור נתן זיתוני ז"ל (צילום משפחתי)

הטרגדיה הקשה עם פטירתו של הבחור נתן זיתוני ז"ל בתאונת דרכים הלילה (רביעי) לאחר שהתנגש עם האופנוע עליו רכב, במעקה בטיחות בכביש 471, ממשיכה לזעזע את הציבור החרדי תושבי בני ברק האבלים על פטירתו של העלם הצעיר.

כעת מתברר כי בנוסף לאירוע הקשה, נוסף צער על בני המשפחה כאשר ישנם כאלו שסירבו לקבור את הצעיר בבית העלמין שומרי שבת בבני ברק בטענות שונות ומשונות.

מקורבי המשפחה מספרים ל"כיכר השבת" כי "רק ביום שני חגגה המשפחה את חתונת בתם, אחותו של הנפטר. אתמול היה שבע ברכות - בו הוא השתתף, באמצע הוא אמר שהולך לשיעור תורה, ממנו לא חזר".

מי שנכנס לעובי הקורה הוא חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני ששיגר מכתב בו הוא מצהיר כי הבחור שמר שבת והקפיד על שמירת תורה ומצוות וקרא לכבדו ולקוברו כראוי.

זירת התאונה, הלילה (צילום: יששכר וויס, תיעוד מבצעי - מד"א)

"לכבוד חברה קדישא בני ברק, הנידון בקשה דחופה וחשובה", פותח הגר"ש בעדני את מכתבו. "לאחר שהתוודעתי למקרה הטראגי והמצער של הבחור נתן זיתוני ז"ל, ולאחר שביררתי אודותיו, נוכחתי לדעת כי מאז פטירת חברו יעקב לוי לפני כשנה וחצי, הבחור עבר תהליך של חזרה בתשובה והקפיד על קיום המצוות, הן בתפילות והן בקביעת עיתים לתורה".

"כמו כן נודע לי כי הבחור לא החזיק ברשותו מכשיר שאינו כשר ויתרה מכך נודע לי כי הבחור נהרג כשחזר מלימוד עם החברותא שלו באלעד", כותב הרב בעדני.

הרב מוסיף וכותב: "אשר על כן פונה אני לכל מי שביכולתו לסייע ככל האפשר בכל עניין ולאפשר לו להיטמן במנוחת עולמים בבית העלמין בבני ברק ולמנוע צער וכאב נוסף למשפחה היקרה וכן למנוע ביזוי הנפטר".

מכתבו של הגר"ש בעדני

בכתב ידו הוסיף הגר"ש בעדני כי "אברך יקר העיד בפני שהבחור היה שומר שבת ומתפלל שלוש תפילות וקובע עיתים לתורה", ומציין כי "האברך מטפל בבחורים".

גם הרב אהרן יצחק שטרן, רב קהילת "זיו יהודה" בבני ברק, אמר כי "חבל שנועלים דלת בפני בעלי תשובה, צדיקים גמורים".

בסופו של דבר הוחלט לקוברו בבית העלמין שומרי שבת ירקון בפתח תקווה, שם יחל מסע הלוויה בשעה 16:00, בשער הגאולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר