מחקר דיגיטלי

87% חוששים מפריצות וגניבת נתוני אשראי ברכישות באמצעות האינטרנט

על פי מחקר של בזק בינלאומי, שנערך באמצעות חברת TNS, העידו רובם המכריע של המרואיינים על חששותיהם בעת הגלישה ברשת האינטרנט. כיצד תתגוננו ולמי ניתן לפנות (דיגיטל, שיווקי)

חוששים מפריצות וגניבת נתנוי אשראי ברכישה ברשת. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

על פי מחקר של בזק בינלאומי, שנערך באמצעות חברת TNS, העידו רובם המכריע של המרואיינים על חששותיהם בעת הגלישה ברשת האינטרנט.

84-87% מהמראויינים דיווחו כי הם מבצעים פעולות פיננסיות ורכישות באמצעות האינטרנט, ובעיקר משתמשים במחשב הביתי לשם כך.

87% מקרב הנשאלים חוששים מפריצות וגניבת נתוני אשראי, כ-56% מתוכם מביעים חשש רב מאוד. כ-69% הביעו חשש מגניבת מידע אישי כגון תמונות פרטיות ומסמכים או מגניבת פרטים אישיים, כ-67% הביעו חשש מפריצה לחשבונות המייל והרשתות החברתיות וכ-83% מוירוסים במחשב. מעבר לכך, 42% מהנשאלים ציינו שהם שמעו על מישהו שחווה גניבת מידע אישי או פריצה באינטרנט.

חברת בזק בינלאומי מעמיקה את נוכחותה בתחום הגנת הסייבר ללקוחות הפרטיים בישראל ומודיעה על השקת מוקד הגנת סייבר ייעודי שייתן מענה, ייעוץ מקצועי ותמיכה ללא עלות ולכלל ציבור הלקוחות בנושאים הנוגעים לאבטחת המחשב הביתי (הימנעות מפריצות ממוחשבות) והגלישה הבטוחה ברשת האינטרנט.

מדובר במוקד ראשון מסוגו, שיעניק החל מהיום שירות, ליווי ותמיכה מקצועית פעילה למגזר הפרטי.

הקמת המוקד החדש הינה המשך ישיר ליוזמה של עובדי בזק בינלאומי הנמצאים בקשר יומיומי עם הלקוחות הפרטיים אשר הצביעו על עניין הולך וגובר של הלקוחות בתחום. מנתוני בזק בינלאומי בשנה האחרונה נרשמה עלייה של כ- 400% בפניות לקוחות למוקדי החברה בנושאים הקשורים לחששות מגניבת פרטים ומידע אישי ופריצות ממוחשבות.

בזק בינלאומי גייסה לטובת המוקד החדש מומחים אשר הוכשרו בשבועות האחרונים מיוחד לצורך כך. מוקד הגנת הסייבר יפעל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00. המוקד ייתן מענה בשפות: עברית, רוסית, אנגלית וערבית ומספרו (שיחת חינם) 1800-014-040.

מעתה, ללקוחות המוטרדים מנושאים שונים הקשורים לעולמות הסייבר תהיה לא רק כתובת לקבלת ייעוץ מקצועי והכוונה, אלא ייחודו הגדול של המוקד ולראשונה בישראל בעובדת היותו לא רק מתמקד במתן מידע מקצועי כי אם יספק גם סיוע אפקטיבי וליווי לפונים בשלל נושאים הקשורים לעולמות הסייבר.

בין הנושאים בהם יינתן ייעוץ וסיוע בפועל: סיוע במניעת פישינג כולל וידוא עבור הלקוח ובזמן אמת שהאתר אליו מבקש לגלוש אינו אתר מתחזה; סיוע בניהול חכם של הרשת הביתית בדגש על הצפנת הרשת וחסימת הראוטר כולל ביצוע הפעולות הנדרשות יחד עם הלקוח שהראוטר חסום לגלישה מרחוק ולאפשרות השתלטות מצד גורמים עוינים; והגנה על המחשב נגד וירוסים כולל ביצוע סריקת וירוסים אונליין.

אודי עטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים בבזק בינלאומי: "נושאים הנוגעים להונאות ולהתחזות ברשת ולגניבת זהויות, מידע ופרטים אישיים ועוד מעסיקים יותר ויותר לקוחות, בפרט לאור העלייה המתמדת בשימוש בשירותי האינטרנט והרחבת הפעולות הצרכניות והפיננסיות שאנו מבצעים באמצעות האינטרנט".

"בשנה האחרונה אנו חווים עליה של כ-400% בפניות לקוחות למוקדי החברה הנוגעות לנושאים אלו. השקת מוקד הגנת הסייבר ללקוחות הפרטיים, היחיד מסוגו בישראל, היא חלק מההבנה שלנו בבזק בינלאומי כי יש לתת מענה כולל ללקוחות בנושא מהותי זה וכי הגנת הסייבר הופכת להיות חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה ברשת האינטרנט".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר