קלינטון או טראמפ

הבחירות בארה"ב הסירו את הלוט מעל שרלטני הצופן התנ"כי

המאמינים בצופן התנ"כי טענו היום כי מופיע בו דבר נשיאותו של טראמפ. אך מתברר כי רק לפני כמה חודשים הופיע בו מסר לפיו קלינטון היא שתהיה הנשיאה. אמת או שרלטנות? (מעניין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

אלו המאמינים בשיטת "צופן התנ"כי" סבורים כי ניתן לראות בו כל תופעה או מקרה באמצעות דילוג אותיות, וכי הצופן הוא אחד מההוכחות שהתורה היא אמת ומהשמים. אך מתברר, כי מדובר בשרלטנות לשמה וניתן למצוא באמצעות השיטה דברים לכאן ולכאן.

לפני כמה חודשים, בדק אברך חרדי בשם ד. חן, את הנתונים, הקיש את שמו של המועמד הרפובליקני והנשיא הנבחר דונלד טראמפ - ולטענתו אז העלה חרס בידו. לדבריו אז, כשבדק את התוצאה על המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, הופיע בדילוגים "הילרי נשיאה".

לדבריו של חן, הוא ניסה במחשב צירופים שונים ולהפתעתו גילה כי שמה של קלינטון מעלה את התוצאה האמורה. "קראתי שטראמפ נשאר המועמד היחידי במפלגה הרפובליקנית ואז אמרתי 'בא נבדוק האם יש התייחסות לתוצאה אפשרית של שני המועמדים שירוצו ראש בראש בנובמבר הקרוב'. לא חשבתי שזו תהיה התוצאה והופתעתי לגלות זאת".

"הילרי נשיאה" (באדיבות ד. חן)

"אני קורא חדשות ומתעניין במרוץ לנשיאות ארה"ב, אולם אין לי דעה אישית המצדדת לטובת מועמד זה או אחר. אני ניטרלי אבל זו התוצאה שגיליתי בתנ"ך".

היום, לאחר ניצחונו המפתיע של דונלד טראמפ מיהרו תומכי הצופן התנ"כי וטענו כי טראמפ הוא זה שמופיע בצופן התנ"כי. לדבריהם, שמו של טראמפ מופיע בחומש שמות פרק כ"ג פסוק ל' - בשילוב המילים נשיא ואפילו התאריך.

לטענת אותם "מומחים" באותם פסוקים ממש, ישנן בדילוג אותיות, המילים: 'תשעז', 'טראמפ', 'נשיא', 'ארהב'. הם הסבירו כי המיוחד בצופן זה, היא העובדה כי כל ארבעת המרכיבים הללו נמצאים באותם פסוקים ממש, כששלושה מהם, 'תשעז' 'טראמפ' 'נשיא' – הן מתחילות באותו פסוק ממש (כן יצויין כי המילה 'טראמפ' בדילוג שבין 1 עד מאה מופיעה בכל התנ''ך רק שתי פעמים, וזו אחת מהן)

כיצד ה"ממצא" ה"מדהים" מסתדר אל מול ה"נבואה" הקודמת שנגזרה אף היא מהצופן התנ"כי? רק למספרי הסיפורים סביב ה"צופן" פתרונים. אנו איננו זקוקים ל"הוכחה" מסוג כזה למהימנותה של התורה ולהיותה תורה מן השמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר