המשטרה הוקפצה

שמונה עצורים בהפגנה מול ביתו של בוגר 'נצח יהודה'; "סופך - כסופם של כל רשעי ישראל"

שמונה מפגינים נעצרו בהתקהלות מול ביתו של דניאל שפיגל, צעיר חרדי שבשנה שעברה פורסם ב"כיכר השבת" סרטון שלו בו קרא לגיוס לצה"ל. "צריך להוקיע אותם. הם לא חרדים" אומר שפיגל (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דניאל שפיגל (צילום: כיכר השבת)

שמונה קיצוניים נעצרו מוקדם יותר היום (רביעי) בהפגנה שהתקיימה ברמת בית שמש ג', מול ביתו של דניאל שפיגל, בוגר גדוד "נצח יהודה" של הנח"ל החרדי. הרקע להפגנה הוא סרטון שפורסם בשנה שעברה ב"כיכר השבת", ובו שפיגל קורא לצעירים חרדים כמוהו להתגייס לגדוד החרדי.

זירת ההפגנה (באדיבות המצלם)

השמונה נעצרו לאחר שהשתתפו בהפגנה מול ביתו של שפיגל שכללה קריאות "בחורי ישראל אינם הפקר" ו"גזירת הגיוס - גזירת שמד". המפגינים הניפו שלטים עליהם נכתב "דניאל שפיגל, הפסק לגייס בחורי ישראל לצבא השמד, סופך יהיה כסופם של שאר רשעי ישראל".

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

בנוסף, המפגינים פיזרו ברחבי השכונה פלאיירים הפונים לשפיגל ובהם הם קוראים לו "צא טמא משכונתנו, איש בליעל מפתה בחורים לצבא השמד בריש גלי, מקומך מחוץ לעיר בית שמש".

בתום ההפגנה מול ביתו של שפיגל, ניסו המפגינים להמשיך לביתו של בוגר נוסף של הגדוד החרדי. בעקבות קריאה שנרשמה בתחנת המשטרה האיזורית, ניידת משטרה מיהרה להגיע למקום והספיקה לעצור כאמור חלק מהמפגינים, כאשר השאר נמלטו מהמקום.

הסרטון של שפיגל שהרגיז את הקיצונים (חרדים במדים)

דניאל שפיגל אמר בשיחה ל'כיכר השבת' כי "נחצה פה קו אדום כאשר הקבוצה הקיצונית הזאת הגיעה להפגין מול ביתי. אני מודה למשטרה על ההתגייסות המהירה. לצד זאת, הגיע הזמן שכולנו, כל אחד ואחד בציבור החרדי, נגנה בכל פה את הקבוצה הקיצונית הזאת, נוקיע ונקיא אותם מתוך הציבור שלנו. הם אינם חרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר