בדמעות ותשואות

נאום ההפסד של קלינטון: "קבלו את טראמפ בראש פתוח"

בעיניים בורקות, הודתה הילרי קלינטון למיליוני תומכיה בבחירות לנשיאות ארה"ב בהן הפסידה; "אף פעם אל תפסיקו להאמין ששווה להיאבק עבור מה שאתם מאמינים בו". צפו בתיעוד מהנאום (עולם)

נאום ההפסד של קלינטון: שעות ארוכות לאחר ההכרעה בבחירות לנשיאות ארצות הברית בהם זכה המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, התייצבה הערב (רביעי, שעון ישראל) המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון מול תומכיה, ונשאה את נאום ההפסד, בראשיתו הדגישה כי יש "לקבל את טראמפ בראש פתוח".

"תודה רבה לכולכם" אמרה קלינטון לקול תשואות תומכיה. "בלילה שעבר בירכתי את דונלד טראמפ והצעתי לו לשתף פעולה למען ארצנו. זו לא התוצאה שלה קיווינו ואני מצטערת שלא ניצחנו בבחירות האלה למען ערכי ארצנו, אבל אני מרגישה גאה בקמפיין הנפלא הזה שבנינו יחד. אתם נציגיה של אמריקה הטובה ביותר, ולהיות המועמדת שלכם - היה הדבר הכי טוב בחיי".

"אני יודעת כמה אתם מאוכזבים" אמרה קלינטון "וכך גם עשרות מיליוני אמריקנים שהשקיעו את תקוותיהם. זה כואב וזה יכאב במשך זמן רב, אבל אני רוצה שתזכרו שהקמפיין שלנו לא עוסק באדם אחד או במערכת בחירות אחת, הוא עסק באמריקה כולה".

"ראינו שארצנו סובלת מפילוג עמוק משחשבנו. אני עדיין מאמינה באמריקה ותמיד אאמין בה. אם גם אתם מאמינים בה", הוסיפה הילרי, "אנחנו חייבים לקבל את התוצאות ולהביט לעתיד. דונלד טראמפ הולך להיות הנשיא שלנו ואנחנו חייבים לקבל אותו בראש פתוח ולתת לו הזדמנות להנהיג".

קלינטון אמרה לקהל הרב בהתרגשות: "אף פעם אל תפסיקו להאמין ששווה להיאבק עבור מה שאתם מאמינים בו" והביעה תקווה כי יום אחד תיבחר נשיאה אישה לתפקיד החשוב. "לכל הנשים, ובמיוחד הצעירות, שנתנו את אמונם בי - אני רוצה שתדעו ששום דבר לא גרם לי גאווה גדולה יותר מלהוביל את מאבקכן. אני עדיין מאמינה באמריקה, ומאמינה שימינו הטובים ביותר עדיין נמצאים לפנינו".

קלינטון הודתה לטים קיין, מי שהיה מיועד לתפקיד הסגן שלה ולשאר אנשי הקמפיין ואמרה כי "זו הייתה הנאה להכיר אותם. ראשי שקט כשאני יודעת שקיין מייצג אותנו בוירג'ניה. לברק ומישל אובמה", היא הוסיפה, "המדינה שלנו חייבת לכם בענק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר