הבן ימונה לשר

הפיכת טראמפ לאיש החזק בעולם: כך זה יקרה

האמריקאים לא מבזבים זמן. כבר מחר יחל הליך החפיפה של נשיא ארה"ב הנוכחי והנשיא הנבחר דונלד טראמפ. ומי צפוי להתמנות לשר? בנו של טראמפ. כך זה הולך לקרות (חדשות)

עיבוד (שאטרסטוק)

את הלילה המותח כבר עברנו, וכעת לאחר שהחצץ הפך לפודרה, הענן נמוג והדמעות יבשו - הגיע רגע האמת: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כן, תתרגלו לצמד הזה, נכנס לבית הלבן.

זה אומנם לא יקרה היום, אבל האמריקאים לא מבזבים זמן. כבר מחר (חמישי) יחל הליך החפיפה ומפגש קצר, טעון במשהו, יתקיים בין הנשיא החדש והעליז, לזה הוותיק והשקול. ה"דייט" הזה ייערך בחדר הסגלגל. אובמה לא יסקור בפני אורחו ככל הנראה את האח המפורסם ולא את תמונות השמן המהודרות עם דיוקניהם של נשיאי ארצות הברית המתנוססות על הקירות, אלא יעשה את אשר מוטל עליו.

חביבות וחיבוקים לא נראה שם, אלא קרירות ולא נגזים אם איבה קלה תתפלח לאובמה מבלי שירגיש. היינו משלמים הון בכדי להיות זבוב על הקיר בחדר הסגלגל.

כדי שהמהלך יהיה ראוי ועל פי הנוהג, צריך המנהיג החדש את האנשים המנוסים שיסייעו לו בעבודה הקשה. אובמה יתחיל בהליך העברת הגה השלטון ובתוך מספר שבועות תיאלץ משפחת טראמפ לוותר על מנעמי העולם ולעבור לבית הצנוע משהו ביחס לאורח חייהם - הבית הלבן.

נאום הניצחון של טראמפ (מתוך יוטיוב)

אך את כל זה המנהיג של העולם החופשי לא יעשה לבדו, יתלוו אליו מכריו, יועציו ובני משפחתו. הצוות המלא של הנשיא אובמה יעזוב ככל הנראה כמעט במלואו את תפקידיו בבית הלבן וטראמפ יכניס את נאמניו, את האנשים שעליהם הוא אמור לסמוך - אלו שיסייעו לו בהנהגת העולם ובמימוש האג'נדות עליהן הכריז במהלך קמפיין הבחירות. ויש לא מעט כאלה.

למותר לציין כי יועציו של הנשיא לא אמורים להיות שכניו שתמיד הסכימו להלוות לו כוס סוכר והסכימו על דחייה בתשלום וועד הבית, אלא אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה שראו דבר או שניים בחייהם. אז מי הם יהיו? נסקור אותם בקצרה.

לתפקיד הסגן נבחר כבר מייק פנס, כידוע. ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני יתמנה לתובע הכללי; מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי, שהתמודד מול טראמפ בפריימריז והפסיד לו - יתמנה לשר בקבינט; ניוט גינגריץ', שכיהן בעבר כיו"ר בית הנבחרים ואף התמודד בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית ב-2012 צפוי להתמנות למזכיר המדינה החדש.

גם שרה פיילין תתמנה לשרה. אבל השם החם ביותר יהיה בנו של טראמפ. גם פה הנשיא האמריקני החדש היה חייב להכניס את טביעת האצבע המופרעת שלו ולהראות שהוא לא כמו כולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר