התמיכה החרדית בדונלד טראמפ

הרב קמינצקי מסביר: למה עולם התורה לא תמך בקלינטון?

חוסר ההתנהלות ביושר ואי אמירת האמת - של קלינטון, לעומת התנהלות טראמפ באמת וביושר - זו הסיבה שהביאה את ראש ישיבת פילדלפיה להוביל תמיכת עולם התורה ב... דונלד טראמפ (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ש קמינצקי ודונלד טראמפ (צילומים: שוקי לרר ושאטרסטוק)

"בצד שכנגד לא התנהלו ביושר די הצורך", כך מסביר הגאון רבי שמואל קמינצקי, ראש ישיבת פילדלפיה, את פשר התמיכה המפתיעה שהעניק למועמד הרפובלינקי בבחירות לנשיאות, דונלד טראמפ, שלאחר דרמה היסטורית, ניצח בבחירות ונבחר לנשיא ארה"ב.

בראיון המתפרסם הבוקר (חמישי) ב"יתד נאמן" בארץ, אומר הגר"ש קמינצקי, ממנהיגי עולם התורה בארה"ב כי "אנשים שאינם מתנהגים ביושר ובאמירת אמת - אין ההצלחה מנת חלקם".

הגר"ש קמינצקי הורה לכל עולם התורה ובני הישיבות בארה"ב, להצביע עבור טראמפ לנשיאות. בשיחה עם "יתד נאמן" הוא מסביר כי הדבר שהכריע יותר מכל לתמוך בו היה בשל העובדה ש"בצד שכנגד לא התנהלו ביושר די הצורך".

הרב קמינצקי התבטא עוד כי "אנשים שאינם מתנהגים ביושר ובאמירת אמת אין ההצלחה מנת חלקם לאורך ימים". לעומת זאת, אצל המועמד הנבחר, "מלבד האנשים הקרובים שהינם קרובים באהדתם ליהדות ולעולם התורה בארצות הברית, התנהלותו תמיד היתה ביושר ובאמירת אמת וישנה חשיבות שאם אנו צריכים לנקוט עמדה שנעשה זאת גם אנו בדרך האמת בלבד".

ראש הישיבה הורה לכל שואליו וכמוהו יתר ראשי הישיבות וגדולי התורה ברחבי ארצות הברית להצביע עבור המועמד הרפובליקני, שכאמור, לבסוף הפתיע את העולם ונבחר למשרה הרמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר