לקראת הוועידה

האוכל והמתנה ייבדקו: כך נערכים בוועידת "המודיע" להשתתפות נתניהו

העיתון השמרני "המודיע" יוציא מאות אלפי שקלים כדי לאבטח את ראש הממשלה נתניהו במהלך הוועידה שתיערך בשבוע הבא. האוכל שיוגש על השולחן שלצידו רה"מ יישב - יעבור בדיקה על ידי טועם מוסמך (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו, ארכיון (צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)

ביום ראשון הבא תיערך הועידה העסקית היוקרתית של עיתון "המודיע" באולמי אווניו בקריית שדה התעופה. בשנים עברו ערך העיתון השמרני "פורום מנהלים", אולם בשנים האחרונות האירוע בוטל כשהפעם "מהמרים" בהמודיע על קונספט חדשני וייחודי, שגולת הכותרת בו הוא נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לדברי גורמים בעיתון, השתתפותו של ראש הממשלה מלמדת על עוצמת הקשר והחיבור בין החרדים לנתניהו, וההערכה ההדדית העצומה שבאה לידי ביטוי בן השאר בחידוש הברית הפוליטית הוותיקה שמחליפה את הברית בקדנציה הקודמת של נתניהו - עם יו''ר יש עתיד יאיר לפיד.

ל"כיכר השבת" נודע כי ההיערכות לקראת השתתפותו של ראש הממשלה הינה חסרת תקדים, וב"המודיע" פועלים מסביב לשעון על מנת שהכל ילך כשורה. בין היתר, השקיעו בעיתון כ-300 אלף שקל הוצאות אבטחה לקראת הוועידה, כשמרביתם יהיו בעקבות השתתפות נתניהו באירוע המדובר.

בפתח האולם יוקמו ביום הועידה שני אוהלי בידוק, וכל האורחים יעברו בדיקה בטחונית קפדנית ומקיפה. בנוסף, האוכל יעבור שיקוף במוצאי השבת, ולמאבטחי השב"כ תהיה גישה חופשית לחדר המטבח. את האוכל שיוגש לשולחנו של נתניהו, מספרים בעיתון, יטעם לפני כן מישהו מוסמך.

בנוסף, צפויים בהמודיע להעניק לראש הממשלה חנוכייה מהודרת מכסף טהור, שבימים אלו הועברה לידי השב"כ שם היא עוברת בדיקה קפדנית. במהלך האירוע, תוגש החנוכיה למארגנים על ידי צוות האבטחה והם יעניקו אותה לנתניהו.

לסיום, מדווחים גורמים ב"המודיע" כי בסוף השבוע הקרוב תועבר רשימת הנרשמים לאירוע לידי השב"כ שיעבור עליה ואולי אף יפסול השתתפות של מי מהם. "הכל נעשה ברמה הגבוהה ביותר של האבטחה על מנת לשמור על שלומו של ראש הממשלה שמכיר מצידו טובה לתקשורת החרדית ומגיעה לכבדה" סיפר גורם בעיתון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר