מתכונן לבית הלבן

דונלד טראמפ על הרשתות החברתיות: "אני הולך להיות מאופק מאוד"

טראמפ העניק ראיון מקיף לתכנית 60 דקות, במהלכו פרס את תכניותיו כנשיא. על סוגיית המהגרים: "אגרש בין 2 ל-3 מיליון". על הרשת החברתית: "אני הולך להיות מאופק מאוד" (חדשות)

(צילום: shutterstock)

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ, העניק ראיון לתכנית הטלוויזיה הפופולארית בארצות הברית "60 דקות", במהלכה נשאל על תכניותיו כנשיא. מהראיון נראה כי טראמפ שהכרתם מקמפיין הבחירות הבועט, שונה במעט מטראמפ בתפקיד הנשיא.

טראמפ נשאל בראיון על השימוש שלו והכוח שהוא מייחס לרשתות החברתיות, והבהיר כי בתפקידו כנשיא ירסן את ההודעות שלו בהן. "אני הולך להיות מאופק מאוד, אם אשתמש בזה בכלל" אמר הנשיא הנבחר , וציין כי הוא חב בין השאר את נצחונו לרשתות החברתיות.

לדבריו, מתחריו לא ידעו להעריך נכונה את השימוש ברשתות החברתיות, ועל כן שילמו המון כסף על עזרים אחרים לקמפיין. "כעשרים ושמונה מיליון בני אדם עקבו אחרי" אומר טראמפ בראיון בלא מעט גאווה. יצויין, כי חשבון הטוויטר של טראמפ הסב כאב ראש לא קטן למנהלי הקמפיין שלו, כך דיווחו כלי תקשורת אמריקנים. בשלב מסויים, כך דווח, הם החזיקו בידיהם את הטלפון הסלולרי של טראמפ עם חשבון הטוויטר שלו, מחשש לציוצים שאינם ראויים שהיו נפלטים לו כלאחר יד מתחת למקלדת.

בהמשך הראיון, נשאל טראמפ על סוגיית המהגרים שהרבה לנופף בה במהלך הקמפיין. בראיון טראמפ מרכך במעט את טון הדיבור הנחרץ הזכור מימי הקמפיין, אך שב ומדגיש כי לא יוותר למהגרים. "אגרש בין שניים לשלושה מיליון מהגרים לא חוקיים". הוא מסייג ומבהיר כי תחילת הפעילות נגד המהגרים תהיה דווקא נגד אלה המעורבים בפשע.

באשר לחומה הידועה אותה הוא מתכנן לבנות בגבול עם מקסיקו, אומר הנשיא הנבחר כי בכמה מקומות גם היה מסתפק בגדר ביטחון, "זה בניה" אומר טראמפ "אני מאוד טוב בזה" הדגיש הנשיא הנבחר.

בתוך כך, בארה"ב גוברת התחושה גם בקרב דמוקרטים המתנגדים לטראמפ כי הטון ה"מטורף" של טראמפ במהלך הקמפיין היה רק גימיק בכדי לכבוש את לב הבוחרים, וכי כעת, לאחר נצחונו, הוא ינהג בצורה שקולה הרבה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר