"עראפת אציל ושוחר שלום; פרס תמך בגזענות"

איימן עודה מחפש פרובוקציות או מדברר נאמנה את בוחריו? בראיון ל"אל מיאדין" כינה את עראפת אציל שוחר שלום לעומת כינויי גנאי שהעניק לנשיא פרס (חדשות, בארץ)

איימן עודה (צילום: Miriam Alster/Flash90)

"עראפת איש אציל ופרס תמך בגזענות": חברי הכנסת הערבים ערכו לא מעט פרובוקציות בכנסת ישראל והביעו בחלק מהמקרים הזדהות עם אויבי המדינה וארגוני הטרור, אך האחרונה היא מההזויות ביותר.

בראיון שהעניק יושב ראש הרשימה הערבית המשותפת חבר הכנסת איימן עודה לערוץ הטלוויזיה "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה, הוא תקף את ישראל ואמר בין היתר כי ההשוואה בין הנשיא לשעבר שמעון פרס המנוח ליושב ראש הרשות הפלשתינית יאסר עראפת אינה נכונה.

לדבריו "ערפאת הוא מנהיג תנועת השחרור הלאומי, גיבור, איש אציל והוא נלחם בנאמנות והאמין בצורך לסיים את הסכסוך באמצעות הקמת מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים". פרס, לעומת זאת, היה אדם שייצג את הכיבוש במשך עשרות שנים, תמך בשלוש מלחמות נגד רצועת עזה ותמך בחוקים גזעניים נגד העם הפלסטיני".

באשר לבחירתו של נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ אמר עודה: "לערבים בישראל ולעם הפלשתיני לא משנה אם את אמריקה מנהיג נשיא רפובליקני או דמוקרטי. המדיניות היא אותה מדיניות ביחס לסוגיה הפלסטינית". עודה הוסיף ואמר: "אם ארצות הברית באמת רוצה שלום, עליה לכפות זאת על ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר