מארבעה יצא אחד

הנשיא טראמפ מינה את ראש הסגל שלו

נשיא ארצות הברית הנבחר דולאנד טראמפ מינה את ריינס פרייבוס לראש הסגל בבית הלבן. המינוי מאותת כי טראמפ מעוניין בממסד וכי מי שתמך בו יזכה בתפקיד (חדשות, בעולם)

ריינס פרייבוס עם טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

מינוי ראשון של נשיא ארצות הברית הנבחר דולאנד טראמפ: יושב ראש הוועידה הרפובליקנית הלאומית ריינס פרייבוס ימונה לראש הסגל בממשל החדש של דונלד טראמפ בבית הלבן.

פרייבוס נחשב לחבר קרוב של יושב ראש בית הנבחרים פול ראיין והוא היה מחברי המפלגה הרפובליקנית שתמכו בטראמפ לכל אורך הדרך ולא ניסו להתנער ממועמדתו.

ה-CNN מדווח מפי גורמים במפלגה הרפובליקנית כי הבחירה בפרייבוס נועדה לאותת על רצון לשיתוף פעולה קרוב עם ראיין והממסד הרפובליקני ועם הקונגרס שברובו יהיה רפובליקני.

ראש הסגל בבית הלבן אחראי בין היתר על החלטותיו של הנשיא ועל קביעת לוח הזמנים שלו.

פרייבוס, נחשב למי שחיבר בין טראמפ לבין הממסד הרפובליקני וריכך את התנגדותם. פרייבוס, אסטרטג מבריק ועסקן פוליטי מקושר, נחשב למחובר מאוד לממסד בוושינגטון אותו הרבה טראמפ לתקוף במהלך מערכת הבחירות.

פרייבוס, בן 44, יליד ויסקונסין, עמד מאחורי מערך השטח של קמפיין טראמפ, בשינוע הבוחרים לקלפיות וכאמור נחשב לחבר קרוב של יושב ראש בית הנבחרים, לצד חברים נוספים בוועדה הלאומית של המפלגה הרפובליקנית.

מועמד נוסף שסומן כמי שיקבל את התפקיד הוא סטיב באנון, שכיהן כמנהל הקמפיין של טראמפ ומונה בסופו של דבר לתפקיד יועץ בכיר לנשיא.

באנון, ניהל עד מערכת הבחירות אתר חדשות ימני שמרני שידוע בתיאוריות הקונספירציה שהוא מפיץ, המקובלות בקרב לאומנים ימניים. באנון נחשב לאאוט סיידר ולמי שמבטא טוב את עמדותיו המהפכניות של טראמפ כפי שנשמעו במהלך הקמפיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר