האדמו"רים תמכו בקלינטון, הרב תוקף

הרב מוצפי: "אישה מנהיגה - סכנה; ברוך שפטרנו מאובמה"

הרב בן ציון מוצפי תוקף את תמיכת האדמו"רים בהילרי קלינטון לנשיאות ארה"ב - "'אבכי עליק בכא‬'. מה זה? אנחנו עבדים", ומברך "ברוך שפטרנו" על לכתו של אובמה: "עבד המלך הכושי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מוצפי והנשיאים אובמה וטראמפ (צילום: יעקב כהן - פלאש 90, הבית הלבן)

הבחירות בארצות הברית: הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, יוצא נגד אדמו"רים ורבנים בארה"ב שקראו להצביע ולתמוך בהילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית, לתפקיד הנשיא ואומר כי "אישה מנהיגה זו סכנה לעולם".

במהלך שיעור שמסר הרב בסוף השבוע אמר: "תתאר לך איזו בושה, באמריקה, האדמו"רים הודיעו שצריך להצביע בעד אישה. 'אבכי עליק בכא‬'. מה זה? אנחנו עבדים. איפה יעבדוך עמים? ובעלה - ביל קלינטון - איזה פרצוף יש לו, ראיתי את התמונה היום, מתעצבן על כל העולם, על הכוכבים".

בהמשך השיעור התייחס הגאון רבי בן ציון מוצפי לנושא של אישה מנהיגה, והזכיר מקומות בעולם שאישה הנהיגה והביאה אסון, כדוגמת ישראל עם גולדה מאיר במלחמת יום כיפור: "אישה מנהיגה זה סכנה לעולם".

לדברי הרב: "אני כל הזמן רעדתי. הרי הם קוראים להם 'מנהיגי העולם החופשי', איזה עולם איזה חופשי".

בהתייחסו לנשיא היוצא ברק אובמה, אמר הרב: "אובמה, עבד המלך הכושי. ברוך שפטרנו. כמה צריך לשמוח היום, חגיגה, איפה הוויסקי?... אובמה נפל, והוא בכה ואמר 'מחר בבוקר תזרח השמש, אל תדאגו', הוא יודע שהוא יקום בכלל?. 'אל תראוני שאני שחרחורת, ששזפתני השמש‬', ברוך שפטרנו. יתשבח שמו של הקב"ה".

האזינו לקטע מתוך שיעורו של הגאון רבי בן ציון מוצפי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר