ההודאה, רגע אחרי הניצחון

טראמפ לעיתונאי החרדי: הניצחון שלי - בזכות בורא עולם

רגע אחרי הניצחון, ג'ק טורקס, כתב המגזין 'עמי', שוחח עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ותהה - למה הוא מייחס את הניצחון? אצבעו של טראמפ, הופנתה לשמיים, כאומר - לבורא העולם • צפו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות: ג'ק טורקס, מגזין 'עמי' לציבור החרדי)

ההודאה • תיעוד בלעדי: בליל הבחירות לנשיאות ארצות הברית, במהלך מסיבת הניצחון של המועמד הרפובליקני המנצח, דונלד טראמפ, באולם הכינוסים של מלון הילטון במנהטן, ניגש עיתונאי חרדי אל טראמפ ובפיו שאלה שגרמה לנשיא הנבחר להודות כי ניצחונו הוא בזכות בורא עולם.

מדובר בכתב הפוליטי של מגזין "עמי" לציבור החרדי, ג'ק טורקס, המקפיד על לבושו החסידי אשר ניגש אל הנשיא הנבחר טראמפ ושאל אותו "למי אתה מייחס את הניצחון הגדול?".

בתחילה, השיב טראמפ כי "יש סיבות רבות לניצחון", אלא שהעיתונאי החרדי התעקש והקשה בשנית: "אבל מהי הסיבה העיקרית לדעתך?".

בשלב זה של השיחה, הצביע טראמפ - כפי שנראה בווידאו - עם אצבעו כלפי מעלה, לכיוון השמים, כאומר שהניצחון הוא אך ורק בזכות בורא עולם.

שער מגזין 'עמי'

יצויין כי מדובר בהתייחסות ראשונה של טראמפ לנצחון הגדול מייד אחרי שהתבררה ההצלחה הגדולה, התייחסות שניתנה כאמור לעיתונאי החרדי.

לדברי פרשנים פוליטיים זכה טראמפ לרוב בולט בקרב קהל המצביעים בשכונות החרדיות. בעוד הקול היהודי באופן כללי ברחבי ארה"ב נחשב לתומך באופן מסורתי במפלגה הדמוקרטית הרי שבציבור החרדי היחס הינו הפוך ולמעלה מ-70 אחוזים בחרו להעניק את קולם עבור הנשיא הנבחר.

נתון מעניין בהקשר זה שפורסם אמש הינו כי בעיר לייקווד בעלת אחוז מצביעים חרדים גבוה, זכה טראמפ לאחוזי הצבעה הכי גבוהים לטובתו בכל מדינת ניו ג'רזי, זאת בעקבות הוראת רבני העיר וראשי הישיבות להצביע עבור מועמדותו של טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר