האזינו: שיר 2 מלחניו של ר' שלמה יהודה רכניץ

לאחר שבועות של צפייה, האלבום החדש והמדובר של החורף, 'שיר 2' מלחניו של ר' שלמה יהודה רכניץ, הגיע בתחילת השבוע אל החנויות • האזינו למיקס מיוחד מהאלבום (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(עטיפת האלבום)

לאחר שבועות של צפייה, האלבום החדש והמדובר של החורף, 'שיר 2' מלחניו של ר' שלמה יהודה רכניץ, הגיע בתחילת השבוע אל החנויות ובפחות מ-48 שעות לאחר שהושק אזלה המהדורה הראשונה מן החנויות.

בתחילת השבוע הגיעו לרשת חנויות 'שנקיס' ברחבי הארץ 2,000 דיסקים בעטיפה מבריקה ומרשרשת, וכאמור, כבר אתמול בערב אזל האלבום מהחנויות.

"מדובר בתופעה שאינני זוכר כמותה", מספר מאיר שנקיס, "האלבומים נחטפו מהמדפים כמו לחמניות אחר הפסח. במהלך התקופה האחרונה אנשים שמעו את השירים ששוחררו מתוך האלבום והבינו שמדובר במוצר איכותי ומשובח ומיהרו לרכוש את האלבום".

כזכור, 'שיר 2' הינו אלבום שני בסדרה שמגיע לאחר הצלחה פנומנלית של האלבום הראשון ממנו כולם זוכרים את הלהיטים 'ותערב', 'עץ חיים' ועוד. ר' שלמה יהודה רכניץ שהתגלה כמלחין בעל רגש וכשרון רב מצליח לקבץ פעם אחר פעם את כל ענקי המוזיקה החסידית ולייצר פסיפס מוסיקלי מושלם.

גם לאלבום הנוכחי חברו יחדיו כל ענקי הזמר החסידי: מרדכי בן דוד שמפליא בקולו יחד עם בעל המנגן מוטי שטיינמץ, אברהם פריד, אוהד מושקוביץ, בני פרידמן, איציק דדיה, שלוימי דאסקל, משה מנדלוביץ, ברוך לוין ושמחה ליינר.

גם בהפקה המוזיקלית שיתפו פעולה כל השמות הגדולים: משה לאופר, יוחי בריסקמן, צמד הכוכבים אלי קליין ואיצי ברי, יענקי בריסקמן ואפילו המוזיקאי הצעיר יהודה גלילי. יודעי דבר מספרים כי מדובר באוסף להיטים אדיר ומעט השירים שכבר התפרסמו ממנו, מסמנים את הדבר הבא במוזיקה החסידית.

דוד פדידה, המפיק הבלתי נלאה שחתום יחד עם יוסי רובין על הפקת האלבום מבטיח כי בקרוב תגיע מהדורה נוספת לחנויות. "האמת שלא ציפינו לכזו הסתערות. אני שמח לראות שלמרות תופעת הצריבות וההורדות הבלתי חוקיות, עדיין הציבור מאמין במוצר המושלם והאיכותי והלך לרכוש את האלבום בכסף מלא. חשוב לזכור כי כל ההכנסות קודש לארגון 'עורה' וכל הרוכשים זכו לקיים מצווה בנוסף להנאתם האישית מהאלבום. אני מאמין שעד סוף השבוע נצליח לספק לחנויות את המהדורה השניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר