בוגר אריות הים

המושל היהודי הראשון במיזורי רוצה להילחם כל השבוע בשחיתות ולנוח בשבת

אריק גרייטנס, היהודי הראשון בתפקיד מושל מיזורי, מצהיר כי ילחם בשחיתות שמסאבת את המערכת הפוליטית. בשבת הוא ינוח יחד עם בנו ואשתו. "משתדל לשמור שבת" סיפר (חדשות)

(צילום: מתוך קמפיין הבחירות שלו גרייטנס)

בשבועות הקרובים יושבע לתפקידו אריק גרייטנס, היהודי הראשון בהיסטוריה שנבחר לתפקיד מושל מדינת מיזורי בארצות הברית. בראיונות שמעניק גרייטנס לכלי התקשורת בארצות הברית, הוא מספר על הזהות היהודית שלו ואומר כי הוא, אשתו שיינה ובנו יהושע "משתדלים לשמור שבת - בכל שבת מחדש".

תשדיר הבחירות של גרייטנס (מתוך יוטיוב)

גרייטנס, יוצא יחידת הקומנדו היוקרתית "אריות הים" של חיל הים האמריקני, נבחר לתפקידו לאחר שהתמודד מטעם המפלגה הרפובליקנית. בעבר, הוא היה חבר במפלגה הדמוקרטית ובמהלך קמפיין הבחירות שלו הוא הצהיר לא פעם כי הוא "לא פוליטיקאי מקצועי". בדומה לנשיא הנבחר דונלד טראמפ, גם הוא תקף את הפוליטיקאים שמובלים על ידי לוביסטים ואנשי עסקים מושחתים, כהגדרתו.

גרייטנס הצהיר בעבר כי החליט לערוק משורות המפלגה הדמוקרטית אל המפלגה הרפובליקנית, לאחר שהבין כי "דאגה לבני אדם משמעותה לא רק לבזבז את כספי המסים שלהם".

הרקע הצבאי של גרייטנס כיכב בקמפיין הבחירות שלו (מתוך פייסבוק)

הוא שירת כאמור בחיל הים האמריקני וזכה ב-7 מדליות שונות, בהן גם עיטור כוכב הארד המוענק בעקבות גילוי גבורה או שירות ראוי לשבח. הוא אומר בראיונות שהוא מעניק כעת כי מה שהוביל אותו לשירות הצבאי הוא החינוך היהודי שקיבל ולימד אותו לתרום למען הכלל. כעת הוא מבטיח "לתרום" מיכולותיו למדינת מיזורי ללא שחיתות שמסאבת את המערכת הפוליטית בארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר