מגעים לעסקת טיעון

דיווח: הרב ברלנד יודה באישומים ויקבל עונש מאסר מקוצר

על פי הדיווח בחדשות 2, מתגבשת עיסקת טיעון במסגרתה מנהיג "שובו בנים" הרב אליעזר ברלנד יודה בעבירות שמיוחסות לו, ויוטל עליו עונש מאסר קצר של מספר חודשים בלבד (חדשות, חרדים)

(צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

הרב אליעזר ברלנד, המואשם בשורת מעשים חמורים ושוהה בכלא צלמון עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, מנהל בימים האחרונים מגעים מתקדמים עם פרקליטות המדינה במטרה להגיע להסדר טיעון במהלכו יודה באישומים נגדו - כך דווח הערב בחדשות 2.

על פי הדיווח, הרב ברלנד יודה באישומים לאחר שהפרקליטות תקל בהם, ובכך יחסוך את התהליך המשפטי הארוך שהדיונים לגביו אמורים להתחיל בשבוע הבא בבית המשפט בירושלים. במסגרת המגעים, עורכי דינו של הרב ברלנד דורשים כי הרב ירצה מספר חודשי מאסר בלבד.

בחודש שעבר, פנה הרב ברלנד לרבנים הראשיים לישראל וטען כי מדובר בעלילה שנרקמה נגדו: "מצבי הבריאותי קשה מנשוא ובקושי עומד על הרגליים, איני יודע אם אוכל לשרוד עוד את הסבל הנוראי. מתוך המצור והמצוק, החושך והאופל אני פונה אליכם אחרי שאני שוהה זה זמן כה רב בתא חשוך ואפל בסבל כה רב על לא עוול בכפי" טען הרב ברלנד.

באשר לאישומים נגדו, טען אז הרב ברלנד: "מדובר בקנוניה אפלה של אנשים חוטאים מתוך בצע ממון, הם העלילו עליי עלילת שווא אשר לא עשיתי ולא חשבתי ולא עלתה על ליבי".

"שמוני בבור אפל עד תום ההליכים כגרוע שבפושעים בלי לזכות למינימום של צדק ויושר", כתב מנהיג קהילת 'שובו בנים' לרבנים הראשיים, "הגעתי כמה פעמים עד שערי מוות והתעלפתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר