עובדת בזארה הואשמה בגנבה ותפוצה ב-30 אלף שקל

העובדת בסך הכל רצתה לקנות בגדים בסניף בו עבדה, אך המנהלת הודיעה לה שמדובר בגנבה והורתה לבדוק את תיקה ביציאה מהחנות. העובדת תבעה את רשת זארה וזכתה (אופנה)

זארה (צילום: shutterstock)

לפני כשלוש שנים, עובדת באחד הסניפים של 'זארה' ביקשה לקנות בגדים בסניף בו עבדה, אך כשהגיעה לקופה ואחראית המשמרת התכוונה להסיר את הזמזם מהבגדים, פנתה מנהלת החנות לעובדת והודיעה לה כי זהו מעשה הנוגד את הנהלים וגובל בגנבה, כל זאת בנוכחות ארבעה עובדים אחרים.

לפי דיווחו של שמעון איפרגן בmako, העובדת שאלה את המנהלת האם היא מאשימה אותה בגנבה והיא השיבה בחיוב ואף דרשה לבדוק את תיקה ביציאה מהחנות. בעקבות הדברים, העובדת כתבה לאגף כוח אדם של זארה כי לאחר שנתיים וחצי של עבודה היא מתפטרת בשל התנכלות המנהלת.

מכתבה של העובדת הוביל לפגישה עם המנהלת ובכיר בחברת האופנה, בה טענה המנהלת כי רק חידדה נהלים ולא האשימה בגנבה. היא אף סירבה להתנצל והודיעה במקום על התפטרותה.

העובדת תבעה את רשת זארה בגין לשון הרע, והשופטת נטע רות מבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב קבעה כי הצדק עם העובדת ופסקה לה פיצויים של 30 אלף שקל, הפרשי פיטורין בסך 1,719 שקל והוצאת משפט של 3,500 שקל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית