ממשיכים בבנייה

אושרו המשך העבודות בפרויקט גבעת שמואל של 'רייסדור'

ערב הדיון המכריע על אורתם מליבו: בית המשפט אישר את "מתווה רייסדור" גם בפרויקט השלישי – 'סונג טאוור' בגבעת שמואל. יקי רייסנר: "אנו עושים את כל המאמצים הדרושים כדי לעמוד בהתחייבויות מול לקוחותינו" (נדל"ן, שיווקי)

העבודות בפרוייקט הבנייה בגב"ש שבו לסדרם. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בתום מאמצים קדחתניים, הוגש אמש (רביעי) בהסכמה, פרויקט 'סונג טאוור' של רייסדור בגבעת שמואל לאישור בית המשפט.

ההסדר הוגש עם הנאמנים שמונו לחברת 'אורתם מליבו' ובתמיכת בנק מזרחי ובנק דיסקונט. יצוין, כי ההסדר אושר ערב הדיון המכריע מחר, על עתידה של חברת 'אורתם מליבו' ועתיד הסדר הנאמנים שמינה בית המשפט.

אישור המשך העבודות בפרוייקט גבעת שמואל הוא בשורה חיובית עבור מאות הלקוחות של פרויקט הבניה הנחשב אחד מהגדולים במליבו, עם היקף עבודות של כ-170 מיליון ש"ח, 50,000 מ"ר, 204 דירות ומרכז מסחרי.

הפרויקט 'סונג טאוור' בגב"ש נמצא בשלבים מתקדמים וצפוי להתאכלס בתוך חודשים. ההסדר בגבעת שמואל מעניק רוח גבית טובה על כל מנגנון החזרה לעבודה באתרי הבניה, במנהלה, בתקורות ועוד.

זה הפרויקט השלישי של 'רייסדור' שאושר ע"י בית המשפט להמשך העבודות. כזכור, לפני כשבועיים אישר בית המשפט לנאמנים להפעיל בחזרה שני פרויקטים של רייסדור בחריש, שנמצאים בביצוע של אורתם סהר. הפעלת הפרויקטים התאפשרה בתנאי שהם לא יגרמו לחובות וגירעונות נוספים בחברת אורתם סהר, רייסדור התחייבה למימון תקורות של 7% לקופת אורתם.

יקי רייסנר. בעלים של חברת רייסדור. צילום: יחצ

הצעתה הבלעדית של חברת רייסדור להתחייבויות מול אורתם מליבו, והעובדה שהיא כמעט היחידה שזכתה לאישור בית המשפט מבין כעשרה יזמים העובדים עם מליבו, מוכיחה על האחריות הגבוהה שלה מול הלקוחות בכך שהסכימה להכניס יד לכיס לספוג ולממן את המשך העבודות באתריה, גם במחיר עלויות גבוהות מהתכנון.

במכתב ששיגר היום יקי רייסנר, הבעלים של חברת רייסדור לדיירים עם אישור בית המשפט נאמר: "אני יכול לומר לכם שמרגע הקפאת ההליכים לא נחנו לרגע, פשוטו כמשמעו, עשינו ככל יכולתנו על מנת להשיב את העבודות לסדרם ותעיד על כך העובדה, שמכל יזמי מליבו (והינם רבים ומובילים) הפרויקטים שלנו שוחררו ראשונים. אני שמח שבית המשפט אישר את ההסדר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר