הנתונים נחשפים

מפתיע: העיר החרדית שמובילה את טבלת הלחימה בצה"ל

למרות הקמפיין המאסיבי נגד הצבא, נתונים חדשים מעלים כי העיר אלעד זוכה לציון הגבוה ביותר במניין הצעירים המתגייסים לתפקידי לחימה בצבא - עם 56%. תל אביב עם 38.9% בלבד (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בחשוון תשע"ז | 17.11.16
(צילום: שאטרסטוק)

העיר החרדית מובילה באחוזי הלוחמים: בצה"ל מפרסמים הערב (חמישי) את נתוני הגיוס ופילוח המתגייסים לפי מקומות מגוריהם. מהדו"ח עולה נתון מפתיע, לפיו העיר החרדית אלעד היא העיר בעלת שיעור המתגייסים הגבוה ביותר לשירות קרבי.

מקרב המתגייס מהעיר אלעד, 56.8 אחוזים משרתים בשירות קרבי. אחרי אלעד נמצאות ראש העין (55.6%), מעלות-תרשיחא (55%), מודיעין (53.5) ורק אחר כך העיר גבעת שמואל בעלת האופי הדתי-לאומי המובהק (53.3%).

לעומת אלעד, הערים החרדיות המובילות סוגרות את הרשימה, כך בני ברק שזוכה ל-17.1% וביתר עילית עם 18.1%. מודיעין עילית סוגרת את הרשימה עם 16.6 אחוזים.

נתונים נוספים קובעים כי העיר מודיעין מובילה גם השנה במדד המתגייסים לבנים, הוד השרון לבנות ונס ציונה מובילה בקרב היוצאים לקצונה. הנתונים המתפרסמים היום מכונים באגף כוח אדם בצה"ל "ליגת הערים" ובה מדורגות הערים לפי מדד המתגייסים ואופי השירות של תושבי העיר הצעירים.

יצויין, כי אתמול פרסם צה"ל את נתוני שיעור המוטיבציה לגיוס בקרב בני הנוער, ומנתונים אלה עלה כי הצעירים מעדיפים פחות שירות קרבי ויותר חילות מודיעין וסייבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר