מה חיפשו עובדי אתר ynet בבני ברק? צפו בתמונות

עובדים במערכת אתר החדשות המוביל ynet הגיעו אמש לסיור הכרות עם החברה החרדית בבני ברק, שמעו הרצאה מהרב מרדכי בלוי, שוחחו עם תושבים וסיימו בקניית חלות טריות לשבת (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

עובדים במערכת אתר ynet ביקרו אמש (חמישי) בשעות הערב בבני ברק, בסיור הכרות עם החברה החרדית שערך עבורם ארגון "גשר" הפועל להנמכת חומות האיבה בין המגזרים.

עובדי המערכת נפגשו עם רבנים ואנשי ציבור, ביקרו בישיבת "אורחות תורה" ושמעו הרצאה מהעסקן והמחנך הרב מרדכי בלוי. בהמשך, הם נפגשו עם תושבי העיר, וסיימו בקניית חלות טריות לכבוד שבת.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

גורם שנכח בסיור סיפר כי "אנשי המערכת התפעמו לראות ולהבין איך חיים בחורי הישיבה בלי כל חיבור לעולם שבחוץ, ובכלל, לגדל ילדים בלי מסכים זה ברכה שלא תסולא בפז. על הגמ"חים החרדים הם התבטאו שזה צדק חברתי אמיתי, והקהילתיות החרדית היא דבר מבורך שאפשר ללמוד ממנו רבות".

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

"מה שמעניין שבשיחות עמם לא העלו אנשי המערכת כלל את נושא גיוס חרדים לצה"ל, אלא רק הנושא הכלכלי חברתי" הוא מספר. "ופשוט רצו להבין להכיר וללמוד מי הם החרדים, מה הערכים המרכזיים של החברה, ואיך היא מתמודדת עם אתגרים שונים, מה שמראה שנושא גיוס חרדים לצה"ל פחות עומד היום בשיח התקשורתי ציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר