המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

דונלד טראמפ הנשיא החדש, יגלה את כל הרמאויות, השוחד והנוכלות, כמה שאפשר. יש לו עבודה מרובה, לתקן את המעוות משנים קודמות (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, בורא העולם, מנהיג את העולם, אחראי על העולם ורוצה להפוך את כל בני האדם שחיים עליו ואת כדור הארץ לעולם חדש, טהור וקדוש. עולם של אהבת חינם, חסד ורחמים, גאולה ומשיח, בניית בית המקדש השלישי ותחיית המתים.

הקדוש-ברוך-הוא הראה לעולם כולו שהוא קובע מי יהיה נשיא בארה"ב ובכל המדינות. פתאום, באמצע הלילה התחרות מתחלפת, הילארי יורדת וטראמפ מתחיל להתקדם, מצליח ועולה להיות נשיא ארה"ב.

בורא עולם מגלה ליהודים בזמן שהם ישנים מה קורה ומה יקרה, פחות או יותר. כשהנשמה מגיעה לשמיים, מודיע לה בורא עולם דרך חזיון או חלום. אליהו הנביא יבוא לכל היהודים בדרך הזאת. אליהו הנביא יבוא בתחיית המתים, יחד עם האבות וחיילי צבא-הגנה-לישראל.

טראמפ גבר על הילארי, דחף אותה ועלה במקומה. לקח את השלטון בארה"ב, תעתע בארה"ב ובכל העולם! בדקה האחרונה נעשה מהפך ו'נס גדול היה שם' - בארה"ב ו'נס גדול היה פה' - בארץ ישראל הקדושה. בורא עולם עשה זאת כדי לזכך ולטהר את העולם ובשביל היהודים שגרים בארץ ישראל.

המתנגדים לטראמפ הם אלה שלא רוצים לתקן את מידותיהם ולקיים את עשרת הדיברות. טראמפ רוצה שהעולם ילך בדרך היושר והאמת, רוצה לנקות את המעוות שבעולם ועוזרים לו משמיים.

טראמפ עלה והוא עִם ישראל, פוטין עלה והוא עִם ישראל - שתי מעצמות חזקות בעולם, שעם ישראל יעזור להן במדע, בפטנטים, בשיטות ובדרכים הטובות לתקן את העולם.

בורא עולם בארץ ישראל הקדושה, נותן ליהודים דרך הנשמה, פטנטים וכל מיני שיטות מיוחדות כדי לעזור לישראל ולעולם. ישראל היא כמו עץ שמניב פירות, שנמצא בארץ ישראל ומוכר את הפירות לארצות העולם.

ראש הממשלה והשרים נחה דעתם, הם היו כל הזמן בפאניקה ובכוננות. אובמה, שחשבו שנתן הרבה כסף לישראל - נתן אולי 5-10% ממה שמגיע לישראל. אלה שעלו עכשיו לשלטון בארה"ב, יודעים טוב מאוד מאוד מאוד, מה כוחה של ארץ ישראל והיהודים שנמצאים בארץ ישראל. זה כוח של רוחניות וכוח של גשמיות, שיכולים להפוך את העולם הזה לעולם הכי טוב שיכול להיות. הגיע זמן לסוף הרע בעולם!

נשיא ארה"ב טראמפ אוהב לעבוד. הוא יקפוץ ממקום למקום וייסע ממקום למקום כדי לעזור בעולם, הוא לא אוהב לשבת בחיבוק ידיים. הקדוש-ברוך-הוא בחר איש רגיל, ללא לשון חלקלקה, אדם פשוט שיחבר את ארה"ב לארץ ישראל וישראל תעזור לארה"ב במדע ובפטנטים. הכל כדי שהיהודים בארה"ב יעזבו ויעלו לארץ ישראל. טראמפ, נשיא ארה"ב לא מסתיר כלום וכל מה שאמר - הוא יעשה ויצליח, יש לו סייעתא דשמיא. טוב להודות לה' על שעשה נס גדול שטראמפ נבחר לנשיא, ושבחר את האדם הטוב והנכון לארץ ישראל הקדושה ולארה"ב.

אירופה ומדינות ערב בשוק ובהלם.

רוסיה, פוטין שמח מאוד שטראמפ הוא נשיא ארה"ב. למה שמח? כי יש עם מי לדבר כדי למנוע מלחמת עולם שלישית עם אטום. בשמותיהם של פוטין וטראמפ יש אותיות דומות פ' ו-ט' והם ינסו ביחד, בשיתוף פעולה ובשקט, לפתור את הבעיות, זה מהלך אלוקי.

במצרים גוועים ברעב. בונים מנהרות מתחת לתעלת סואץ בכל הכסף, במקום לתת אוכל לאנשים. יש להם כוונות רעות נגד ישראל. המנהרות יבגדו בהם ויתהפכו עליהם. סכר אסואן ייפתח להם מול הפנים. מטרתם להעביר נשק ותחמושת לרצועת עזה דרך המנהרות.

החמאס ואבו מאזן בשוק, התפרקו לחלקים. נכנס בהם פחד וחרדה בגלל שטראמפ נבחר לנשיא.

ירדן, המלך חיכה שהילארי תעלה ויצא הפוך. גם הם בשוק.

אבו מאזן וחמאס, בכפרים הערביים, במזרח ירושלים וסביב חברון, מתכננים הרבה פיגועים בארץ ישראל. יהודים להיות ערניים ולפקוח עיניים. ממשלת ישראל להיות ערנית. צה"ל - להיות ערני ולא להאמין לאף אחד!

רצועת עזה והחמאס עובדים 24 שעות ביממה בחפירת מנהרות לכיוון ישראל והבסיסים הצבאיים. לבדוק מהיכן מתחילה המנהרה ולפוצץ אותה.

תורכיה, מלאה דאע"ש בשפע. דאע"ש לא מוותר להם.

בסוריה אין חדש, היא נמחקת ונמחקת. סוריה הפכה למקום לימוד, נערכים בה קורסים ללחימה ואימונים במטוסים וכלי נשק. אין תקומה.

עיראק, מגדל בבל כרגיל.

באירופה, המוסלמים, המסתננים והפליטים עושים שַמות, הרס וחורבן. כדאי ליהודים לברוח לפני שיהיה מאוחר ויישאר להם יורו אחד בכיס.

יפן תירצה להתחבר חזק עם ארה"ב.

סין, מתוחכמים וערמומיים.

איראן בפחד, חרדה וחלחלה. פוחדים שטראמפ הנשיא החדש, יבטל את ההסכם ויהיה עוצר סביב איראן. האיראנים נתנו שוחד בסכומים עצומים, כדי לקבל את ההסכם עם ארה"ב.

טראמפ הנשיא החדש, יגלה את כל הרמאויות, השוחד והנוכלות, כמה שאפשר. יש לו עבודה מרובה, לתקן את המעוות משנים קודמות.

בישראל, כל המשוחדים, הרמאים, אנשי הזימה, הגנבים והחיים על גבם של אחרים - כולם יתגלו אחד אחד! יעשו תשובה - יציל אותם הקדוש-ברוך-הוא.

בנות ישראל, אסור לכן להתבולל, זה מרגיז מאוד את ריבונו של עולם. תישארו זַכות וטהורות ליהודים.

צריך למנות שר בכנסת ישראל, שיהיה אחראי לִמנוע שתייה חריפה, סמים, הימורים והתבוללות. לתת חינוך טוב לילדי עם ישראל!

איתני הטבע, רעידות אדמה, אש, חום, קור, שיטפונות, רוחות וסופות - כל זה יהיה רק בחו"ל! גוג ומגוג - מחוץ לגבולות ישראל. תוהו ובוהו - מחוץ לגבולות ישראל.

בישראל יהיה רק טוב ורק טוב בלי סוף!

אדם וחווה, עיכבו את המשיח הרבה שנים, כי לא ביקשו סליחה ומחילה מהקדוש-ברוך-הוא על החטא שחטאו. קשה להם לבקש סליחה ומחילה, כי הם מתביישים בושה גדולה מאוד. לכן הם לא יכולים להביט פנים מול פנים במשיח צדקנו.

לאה שחררה את משיח עליון ורחל שחררה את משיח תחתון. המשיחים התנתקו מהאימהות רחל ולאה והתחברו יחד. שלב אחר שלב החיבור ביניהם הולך ונהיה חזק וחזק, עד להמלכה בפרהסיה. וביחד עם זה, משיח עובד ופועל תמיד! הקדוש-ברוך-הוא מכין את עם ישראל לאט לאט, שלב אחר שלב, עם תובנות והסברים שמשיח בקרוב ביותר צריך להתגלות בפרהסיה, כדי שעם ישראל לא ייבהלו כמו שהיה במעמד הר סיני שפרחה נשמתם. טיפין טיפין הקדוש-ברוך-הוא מְחַסֵן את עם ישראל, עד להמלכת מלך המשיח בפרהסיה.

המתנה הזו שנקראת משיח, חייבת להגיע בזמן הקרוב לעם ישראל! כמו שהתורה ולוחות הברית הן מתנה - גם משיח זו מתנה לארץ ישראל, ליהודים ולכל העולם! כל מה שקורה בעולם, הכל, מא' עד ת' - בורא עולם פועל דרך מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר