ההסתבכות שלא נגמרת

ש"ס בי-ם: מישאלי בדרך החוצה, חיים כהן בדרך לתפקיד

בתחילה, התפאר השר דרעי ברשימת ש"ס בעיריית ירושלים, אך כיום מדובר בהסתבכות בלתי נגמרת. צביקה כהן מאושפז, מישאלי בדרך בחוצה וחיים כהן בדרך לתפקיד. ומי יחליף את מלכיאלי? (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אשר מישאלי, חיים כהן ואריה דרעי (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90, עזרא לנדא, באדיבות מגזין "עמי" ובאדיבות המצלם)

ככל שעובר הזמן, יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי מבין כי העיר ירושלים - בה התגאה בתחילה כהצלחה הגדולה שלו - היא העיר אולי הכי כושלת מבחינת ש"ס, בה הנציגים מתחלפים מהר יותר ממספר היועצים שהחליף. רובם עזבו מסיבות לא נעימות, מלבד מיכאל מלכיאלי שקודם לתפקיד חבר כנסת.

ל"כיכר השבת" נודע כי כעת מבקש השר אריה דרעי לפטר את חבר מועצת העיר אשר מישאלי, ולהכניס במקומו חבר מועצה חדש, זאת בזמן שהוא טרם מינה חבר מועצה חדש במקומו של מלכיאלי.

מישאלי, היה נחשב למזוהה עם היו"ר הקדם אלי ישי, אך למרות שהוכיח נאמנות להנהגה החדשה של המפלגה, לדברי גורמים במפלגה לא כולם שמחו על כניסתו למועצת העיר.

בימים האחרונים דרעי העביר מסרים למישאלי, לפיהם הוא רוצה להעביר אותו לתפקיד אחר בתנועת ש"ס בכדי שיפנה את מקומו בעירייה. מישאלי ביקש להמשיך עוד חודשיים בכדי לסיים פרויקט שהתחיל במחלקת קידום נוער נושר.

בינתיים ממשיך דרעי לחפש מחליף למלכיאלי. כזכור, כפי שדווח ב"כיכר השבת", אברהם בצלאל יכנס בימים הקרובים באופן רישמי כחבר מועצה ויחליף את נחמניאל סבן שפרש בחודש שעבר.

שם מפתיע שעלה בימים האחרונים כאופציה לתפקיד בכיר בעירייה הוא חיים כהן, מו"ל 'קו עיתונות'. מי, שכפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", פתח בחזית נגד אריה דרעי לאחר שטען שיו"ר ש"ס מפקיר את בני התורה, ולאחרונה התקיימה שיחת טלפון בין השניים בה יושרו ההדורים.

ל"כיכר השבת" נודע כי שמו של כהן לא עולה כאפשרות של חבר מועצה מן המניין. לדברי בכיר במפלגה: "אריה שוקל למנות אותו כמנהל מחלקת חינוך חרדי".

דרעי מרוצה מתפקודו של סגן ראש העיר צביקה כהן במחלקה, אך בחודש שעבר כהן עבר ניתוח מסובך ממנו הוא מתאושש, וככל הנראה הוא לא יוכל לחזור לתפקידו בתקופה הקרובה.

יו"ר ש"ס שוקל - ברצינות - למנות את חיים כהן כמחזיק תיק חינוך, כאשר צביקה כהן ימשיך לכהן כסגן ראש העיר ובמקביל יתאושש בנחת ממחלתו.

"אריה רוצה מישהו שמכיר את העירייה ולשכת ראש העיר", מסביר בכיר בש"ס, "לא נציג שייקח לו שנה להכיר את כיכר ספרא ואז נעמוד לפני בחירות, חיים כהן נחשב למקורב מאוד לראש העיר ולכן דרעי מעדיף אותו. אך לא בטוח שהמהלך יצא לפועל".

חיים כהן עצמו הגיב כי אינו מכיר את הנושא וכי הוא שומע על כך בתקשורת בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר