"תמיכה וחיזוק"

רבני בת ים תומכים בראש העיר יוסי בכר

ראש עיריית בת ים יוסי בכר ממתין להחלטת בית המשפט העליון האם יתקיימו בעיר בחירות חוזרות. בנתיים, בכירי הרבנים בעיר יוצאים במכתב להגנתו של ראש העיר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |

ראש עיריית בת ים יוסי בכר ממתין להחלטת בית המשפט העליון האם יתקיימו בעיר בחירות חוזרות או שמא ימשיך בכיסאו ללא צורך בבחירה מחדש. ברקע ההמתנה, פעילים - חלקם חרדים - מפיצים 'עלונים' נגד בכר, מה שהוביל את בכירי רבני העיר לצאת במכתב חד משמעי להגנתו של ראש העיר המכהן.

"תמיכה וחיזוק", נכתב בראש המכתב: "אנו רבני בת ים, באים לחזק את ידיו של ראש העירייה היקר מר יוסי בכר אשר עושה רבות ונצורות לטובתם של כלל תושבי בת ים, ואף פועל ביתר שאת לטובת הציבור הדתי והחרדי בעיר".

בהמשך המכתב מתייחסים הרבנים ל'עלונים' המופצים נגד ראש העיר וכותבים: "וראינו כי ישנם אנשי דלא מעלי שמדברים סרה נגד ראש העיר, ואף הגדילו לעשות בהפצת עלונים מלאים בדברי בלע ולשון הרע".

"לאור זאת", חותמים הרבנים, "אנו מברכים את ראש העיר שבס"ד יאריך ימים על ממלכתו ויזכה לאורך ימים ושנים מתוך עשיה ציבורית ברוכה".

גורם בעיר בת ים אומר ל"כיכר השבת": "אם למישהו היה ספק, עכשיו ברור מתמיד שגם אם יהיו בחירות הרי שהפעם החרידם ילכו יד אחת עם יוסי בכר. גם הרבנים שתמכו באלי יריב (המועמד השני לראש העיר. י"כ) מבינים שבכר דואג לחרדים לא פחות מכל מועמד אחר".

לדבריו: "אריה דרעי לא יחזור על הטעות קודמת וילך נגד הרבנים בעיר, גם הוא התבטא שאם יהיו בחירות הוא יתמוך באלי יריב. אבל בש"ס, כמו בש"ס, הכל יכול להשתנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר