מאשים ומבקר

שר הביטחון אביגדור ליברמן: "כשלנו בגיבוש מדיניות הבניה ביו"ש"

שר הביטחון אביגדור ליברמן מודה היום, כי "בשמונה השנים האחרונות לא בנו ביהודה ושומרון". כמו כן הוא לא היסס למתוח ביקורת: אין קשר בין חוק ההסדרה לעמונה (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעתו להקפאת הבניה ביהודה ושומרון ולחוק ההסדרה ואמר: "אני מודה ומתוודה שבשמונה השנים האחרונות כמעט לא בנינו ביהודה ושומרון, זה כישלון בניסיון לגבש מדיניות מקובלת עלינו ועל ארצות הברית, לכן לא בנינו מספיק".

שר הביטחון פנה לתושבי יהודה ושומרון ואמר כי "הבקשה היחידה שלי הייתה להמתין לכניסתו של הממשל החדש אך מי שיצטרך לגבש את המדיניות זה כמובן ראש הממשלה".

עוד אמר שר הביטחון: "אני בעד תושבי עמונה, לכן אני לא אשקר להם ולא אוליך אותם שולל, חוק ההסדרה גם אם יעבור לא יחול על עמונה מאחר ויש פסק דין חלוט, ובשל כך אין קשר בין חוק ההסדרה לעתיד עמונה".

ליברמן מתח ביקורת על החוק ואמר "החוק הוא הרמה להנחתה לכל אויבי ההתיישבות ומדינת ישראל, זה פגיעה בהתיישבות, החוק הזה פוגע בכל האלטרנטיבות שאנחנו מנסים לגבש", שר הביטחון הוסיף כי "לצערי התופעה של ההתלהמות של הימין הלא אחראי שמנסה להוביל מהלכים חסרי תכלית כבר ראינו בעבר. מי שהפיל ממשלות ימין זה הימין. כמו אצל שמיר זה מפלגת תחיה. וגם את ממשלת נתניהו הראשונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר