אישומים מזעזעים

בן 13 תושב בני ברק תקף באכזריות ילדים בני שנתיים עד שש

הוא בעצמו קטין, ולא היסס במשך תקופה ארוכה לתקוף באכזריות פעוטות וילדים קטנים ברחבי בני ברק - תוך שהוא מאיים עליהם ברוע לב. הפרקליטות: מעצר בית מחוץ לעיר (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לפני זמן קצר הגישה פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) כתב אישום לבית משפט השלום לנוער בעיר, נגד קטין בן 13 תושב בני ברק, בגין שורת תקיפות חמורות נגד ילדים וילדות - בני שנתיים עד שש - ואיומים מצידו כלפיהם.

לפי המתואר בכתב האישום, לפני כשבועיים, בשעות הערב, חזרה ילדה בת 5 לביתה שבבני ברק יחד עם אימה, בתום קניות שביצעו. בשלב מסוים, שלחה האם את הקטינה לבית כדי שתקרא לאחיה שיבוא לעזור לה עם הקניות. כשהגיעה הקטינה לכניסה לבניין, ניגש אליה הנאשם ואמר לה לבוא עימו כדי שיגלה לה סוד. הקטינה הלכה אחריו לחצר האחורית של הבניין - שם הוא תקף אותה, אף שהילדה הקטנה אמרה לו: "אני לא מרשה". בתגובה אמר לה הנאשם כי רק אם תהיה בשקט, יאפשר לה ללכת.

באותו היום, במקרה אחר, יצאה ילדה בת 6 מביתה והלכה לכיוון בית חברתה. הנאשם ניגש אליה וביקש ממנה שתתלווה אליו בתואנת שווא שאבד לו כסף. הנאשם הכניס את הקטינה למבנה נטוש והורה לה לחפש את הכסף שכביכול אבד לו והקטינה עשתה כדבריו. לאחר מכן, הוביל אותה למבנה נטוש נוסף - שם תקף אותה. כשהיא החלה לבכות אמר לה התוקף הקטין: "אם תבכי, לא תלכי. אני ארביץ לך". לאחר שביצע את זממו, אמר לה שהיא יכולה ללכת, אך כשהיא עזבה את המקום בוכה, הוא קרא לעברה באיום: "רגע ילדה, את בוכה?", ולמזלה הצליחה הילדה להימלט מהמקום בריצה.

כמו כ, לפני כחודש בשעה שלוש בצהריים, שהתה פעוטה בת שנתיים מחוץ לביתה, אז הנאשם ניגש אליה והוביל אותה לאתר בניה סמוך. באותה עת, עמדה ילדה בת 8, הגרה בשכנות לקטינה בת השנתיים, סמוך למקום. משהבחינה בת ה- 8 בנאשם לוקח את בת השנתיים לאתר הבניה, ניגשה אליו ואמרה לו "תחזיר את הילדה". בתגובה היכה אותה הנאשם ואמר לה "עופי מפה". הנאשם הכניס את בת השנתיים לאתר הבניה בעודה בוכה והחל לתקוף אותה. בהמשך, הגיע אביה של הפעוטה סמוך לאתר הבניה והחל לחפש אותה. בשלב זה, יצא לעברו הנאשם ותירץ לו "שמעתי ילדה בוכה ונכנסתי לראות מה קרה", ונעלם מהאיזור.

כמה ימים קודם לכן, יצא ילד בן 5 מביתו ועשה את דרכו לכיוון בית דודתו. בדרכו לשם, קרא לו הנאשם והוביל אותו למבנה בחצר אחורית של בניין. כשהגיעו למקום, איים הנאשם על הקטין: "אם תדבר, אני יהרוג אותך". הנאשם הורה לקטין לעצום את עיניו וכשעשה זאת, תקף אותו באכזריות כמה פעמים ואחר כך הורה לו לפקוח עיניים ולא ידבר. אחר כך, נמצא הילד הקטן על ידי שכן שגר בבניין באופן מוזנח ומזעזע.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט בשלב ראשון מעצר בית מוחלט מחוץ לבני ברק, וכן להאריך את התנאים המגבילים בהם מצוי הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר