הרבנית ברלנד מדברת

"לא יודעת אם ההודאה של הרב ברלנד מבויימת או לא"

הרבנית תהילה ברלנד, רעייתו של הרב אליעזר ברלנד שהודה והורשע ונשלח למאסר, התראיינה לחדשות 2 ואמרה כי "אני לא יודעת אם ההודאה שלו כן מבוימת או לא מבוימת" (חרדים)

הרבנית תהילה ברלנד (צילום: Yonatan Sindel/ Flash90)

שעות לאחר שמנהיג קהילת שובו בנים הרב אליעזר ברלנד הורשע במסגרת הסדר טיעון ונשלח ל-18 חודשי מאסר, רעייתו, הרבנית תהילה ברלנד התראיינה הערב (שלישי) לעיתונאי משה נוסבאום בחדשות 2 והתייחסה להודאה.

הרבנית ברלנד אמרה: "אני רק רוצה שיחזור הביתה, כולנו צריכים את האב החם והאוהב - את הרב". לגבי הודאתו של הרב ברלנד בבית המשפט, אמרה הרבנית תהילה כי "אני לא הייתי שם, אני לא מכירה את הסוגיות האלה. לא הייתי בנסיבות שבהן הוא הודה".

לשאלת המראיין, ענתה הרבנית ברלנד כי מעולם לא שוחחה עם הרב אליעזר ברלנד על החשדות נגדו: "זה לא שייך אליי, זה שייך אולי אליו. זה לא ענייני".

הרב ברלנד בבית המשפט (צילום: Yonatan Sindel/ Flash90)

את מעולם לא דיברת איתו על הדברים האלה?

"לא, זה לא שייך אלי".

את עזר כנגדו, לא?

"אני עזר בשביל להתחבר לנקודות הנפלאות שהן באמת אין סופיות ולא מוותרים עליהן".

הרבנית ברלנד התייחסה גם לחרטה שהביע הרב הבוקר בבית המשפט ואמרה כי "אני לא מתייחסת לסליחה הזו, אני לא יודעת היא לא מבוימת או כן מבוימת, על מה הוא מבקש סליחה, אולי זה תכסיס כדי להקדים את השחרור. אני בכלל לא נמצאת במקום הזה".

חסידי הרב ברלנד מחוץ לבית המשפט (צילום: Yonatan Sindel/ Flash90)

בהמשך אמרה כי "הסליחה הזו אולי הייתה לשמה בשביל לצאת, אבל לא כהודאה. אני לא נכנסת למקום הזה. בשבילי הוא משהו מעבר".

נכדתו של הרב ברלנד, חיה ויצהנדלר, שהתראיינה אף היא לכתבה, אמרה כי היא לא מאמינה להאשמות נגד הרב: "אני מכירה אותו היטב ואני ממש בקשר קרוב אליו, אנחנו ממש אוהבים אותו ואנחנו מאמינים בו. הוא אדם מאוד מאוד גדול וצדיק ואני לא מאמינה להאשמות האלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר