מגנה את הקיצונים

טראמפ : אני מקווה להביא לשלום בין ישראל לפלשתינים

טראמפ החל במסע פגישות עת התקשורת. באחת הוא כינה את העיתונאים "שקרנים", ובאחרת הצהיר כי הוא רוצה לקדם שלום בין ישראל והפלסטינים. טען: "החתן שלי יסייע" (בעולם)

(צילום: shutterstock)

העיתון ניו יורק טיימס, שתמך במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב בגלוי במועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, שלח היום (שלישי) את כתביו להיפגש עם הנשיא הנבחר דונלד טראמפ. טראמפ שוחח עם הכתבים על שלל נושאים העומדים על הפרק.

בראש השיחה נגע טראמפ בסכסוך הישראלי-פלסטיני ואמר כי ישמח להיות מי שיביא לחתימת הסכם שלום בין ישראל לפלסטינים. טראמפ ציין כי חתנו היהודי קושנר עשוי לסייע בהנעת תהליך השלום במזרח התיכון.

בשיחה ניסה טראמפ להתנער מארגוני הימין שדבקו בו ואמר כי אין לו חלק בעידוד קבוצות ימין קיצוני, אך הוסיף "אם קבוצות אלה חשות מעודדות יש לבחון זאת ולהבין את הסיבות לכך".

הנשיא הנבחר עורך בימים אלה סבב פגישות עם כלי התקשורת בארצות הברית, אך לא שוכח את הסיקור הלא אוהד לו זכה במהלך קמפיין הבחירות מרוב כלי התקשורת בארצות הברית ובעולם.

בשיחה עם כמה עיתונאים, פנה טראמפ לג'ף צוקר, העורך הראשי של רשת CNN ואמר ולו "אני שונא את הרשת שלכם. כולכם שקרנים ועליך להתבייש בעובדים שלך".

עיתונאים שנכחו בפגישה ספרו כי טראמפ אמר במהלך השיחה כמה פעמים לעיתונאים: "אנחנו יושבים בחדר של שקרנים" ואף כיוון את הדברים לעבר כמה עיתונאים.

העיתונאים שהוזמנו לאותה פגישה הכינו שאלות לנשיא על תכניותיו להנהגת ארצות הברית בארבע השנים הקרובות, אך זכו במקום זאת לקיתון של גערות על התנהגותם במהלך קמפיין הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר