דיווח: בכירי מטה קלינטון חושדים כי הבחירות זויפו

בכירים במטה הבחירות של קלינטון תודרכו אודות חשדות לזיופי בחירות במכונות ההצבעה הדיגיטליות, על פי הדיווח החשד עלה לאחר שקלינטון ניצחה בפתקי הצבעה והפסידה במכונות ההצבעה (בעולם)

קילנטון (צילום: שאטרסטוק)

ה'ניו יורק מגזין' מדווח כי בימים האחרונים תודרכו בכירי מטה קלינטון אודות חשד לזיופים בבחירות לנשיאות ארצות הברית על ידי פריצה למחשבי מכונות ההצבעה האלקטרוניות בשלושה מדינות. לטענת הגורמים, אם אכן יתברר כי הבחירות זויפו הדבר עלול להוביל למהפך בבחירות שכבר הוכרעו.

על פי הדיווח, הגורמים חושדים כי מדעני מחשב השתלטו על מחשבי הבחירות ושינו את התוצאות זאת מאחר ובמדינת ויסקונסין שם ניצח טראמפ בהפרש של כ-27,000 קולות, נרשמה הצבעה גבוהה ב-7 לקלינטון במחוזות בהם נעשה שימוש בפתקי הצבעה ולא במחשבים אלקטרוניים.

על פי הדיווח הגורמים טוענים כי הזיוף עלול היה להטות 30,000 קולות לטובת טראמפ, זאת כאמור לעומת 27,000 קולות בהם ניתח טראמפ. על פי הדיווח הגורמים טענו לדפוסים דומים של סתירות בין פתקי ההצבעה לקולות שהגיעו מקלפיות אלקטרוניות גם במדינות מישיגן ופנסילבניה, ניצחון של שלושת מדינות אלו על ידי קלינטון יעמידו אותה כנשיאת ארצות הברית.

למרות זאת, בתגובה רשמית של מטה קלינטון נטען כי הילרי קלינטון לא תגיש ערעור על תוצאות הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר