המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל המדינות שהן נגד עם ישראל - בורא עולם מפרק את מחשבותיהן, את ביטחונן ועושה בהן כבמגדל בבל, כדי שלא יהיו בדעה אחת נגד ארץ ישראל (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם. כל מה שעושה הקדוש-ברוך-הוא בעולם מחוץ לארץ ישראל, התוהו ובוהו וגוג ומגוג - מזרז את המלכת מלך המשיח בפרהסיה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה מעם ישראל היהודים שיקיימו את עשרת הדיברות, שילמדו תורה, יתפללו לבורא עולם ויתנו מעשר וצדקה למקוואות וללימוד תורה. 'דרך ארץ קדמה לתורה' 'ואהבת לרעך כמוך' - זו כל התורה.

ליהודי אסור לדבר לשון הרע על יהודי אחר ולא על אף אחד. לשון הרע מרחיקה את היהודי מהקדוש-ברוך-הוא, ובארץ ישראל הקדושה צריכה להיות רק אהבת-חינם. צריך לוותר זה לזה כמו שוויתרה רחל. רחל אימנו הייתה הגדולה ביותר בעולם בוותרנות ודרך הוויתור הביאה את שנים-עשר השבטים. אברהם אבינו היה גדול מכל אדם באמונה.

אסור לשפוט אף אדם, מבלי שפגשת וראית ובדקת אותו מי הוא ומה הוא. עוון גדול לשפוט בני אדם כי לשון הרע מסכסכת בין אנשים, מסבכת ומפריעה בגאולה ובהמלכת מלך המשיח בפרהסיה.

ארה"ב, הנשיא החדש שנבחר, טראמפ - יד ה' בדבר, ה' בחר אותו! הקדוש-ברוך-הוא רוצה לפרק ולרסק את כל הרע בעולם. גם ילד בן 3 מבין ויודע מה עושה עכשיו הקדוש-ברוך-הוא.

כל המדינות שהן נגד עם ישראל - בורא עולם מפרק את מחשבותיהן, את ביטחונן ועושה בהן כבמגדל בבל, כדי שלא יהיו בדעה אחת נגד ארץ ישראל. ולא רק זאת, אלא שגם נלחמים זה בזה, 'חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה'. במגדל בבל בלבל בורא עולם את לשונם, עיקם להם את הלשון כדי שלא יצליחו לבטא את האותיות והמילים וכך לא יצליחו להבין זה את זה. כך עושה בורא עולם לכל המדינות והעמים שהם נגד ישראל. המדינות רוצות לכופף את ארץ ישראל ולשלוט בה, זה לא יקרה לעולמי עולמים - ישראל תשלוט בעולם!

בארץ ישראל הקדושה צריכים היהודים להיות באחדות ואהבת-חינם, השמאל והימין צריכים להתאחד! הערבים משתמשים בשמאל כדי לפגוע בארץ ישראל הקדושה. הערבים שונאים את אנשי השמאל ואת אנשי הימין באותה מידה. יהודים בארץ ישראל צריכים לדעת שאין לנו בית אחר! צריך להתעורר ולראות מה קורה בעולם, האנטישמיות נגד היהודים בוערת וגועשת באירופה, בארה"ב, באמריקה הצפונית ובאמריקה הדרומית.

כל היהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, צריכים לעלות דחוף וליישב את ארץ הקודש. יישוב ארץ הקודש היא מצווה גדולה מאוד. ארץ ישראל מוגנת ושמורה, הקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן עלינו ואנחנו צריכים לקיים את עשרת הדיברות. קיום עשרת הדיברות – זו כל התורה.

כל הגנבים והרמאים, אנשי הזימה ואנשי השוחד – כולם יתגלו במערומיהם. יעשו תשובה – לא יתגלו.

הכלכלה בישראל היא הטובה ביותר בעולם. את כל האפליקציות והפטנטים ממציאים יהודים - להשאיר הכל בארץ הקודש ולא למכור לגויים!

בזכות הקדוש-ברוך-הוא, בזכות חיילי צבא-הגנה-לישראל - עם ישראל מוגן! צריכים יום-יום להכיר בטוב הזה ולחזור בתשובה שלמה!

ממשלת ישראל צריכה להיות בשקט, עד שהנשיא החדש טראמפ, יקבל את תפקידו. ממשלת ישראל, לא לשתף פעולה עם אובמה, עם האו"ם ועם אף מדינה. לדחות כל דבר!

בירושלים והסביבה - להיות זהירים, השקט לא טוב. הם מתכננים תוכניות רעות. כל יהודי חייב להתפלל על חיילי צבא-הגנה-לישראל ועל כל יהודי.

אימהות ואבות יהודים – לשמור על בנותיכם מהתבוללות בגויים. להסביר להן מה טוב ומה לא טוב. יהודים הם עם נבחר ואסור לו להתבולל. עם יחיד ומיוחד, כל כולו שייך לקדוש-ברוך-הוא!

ירדן, המלך פקעת עצבים, הוא חשב שהילארי תעלה ולא עלתה. ירדן לא יכולה להילחם נגד ארץ ישראל.

מצרים חופרים מנהרות מתחת לתעלת סואץ. הקדוש-ברוך-הוא יפגע בהם קשות בגלל הכוונות הרעות שלהם. כמו שהטביע את מצרים בים-סוף בזמן משה רבנו - כך בדיוק יהיה להם, אם לא יפסיקו. יש רעב כבד במצרים.

סוריה – 'מגרש אימונים' של כל המדינות וכל החֵילות.

ארה"ב עוד לא התאוששה מהבלבול שטראמפ נבחר. טראמפ עצמו אומר שיד ה' הייתה בבחירות. הילארי קלינטון יודעת שהקדוש-ברוך-הוא לא רצה שתיבחֵר, היא יודעת בדיוק למה לא נבחרה.

טורקיה, דאע"ש הורס ומפרק את כולה. זו הסיבה שהיא רוצה שגרירות בישראל, כדי שתעזור לה להילחם בדאע"ש.

רצועת עזה, מגיעים אליהם מאות מיליוני דולרים מהעולם. החמאס לוקח את כל הכסף לחפירת מנהרות ולצרכיו האישיים, ומשאיר את הפלסטינאים בלי אוכל. כשהם רעבים ללחם הם עושים הפגנות נגד ישראל. יש להם המון תחמושת ונשק והם רוצים להפתיע - שלא יזכו לזה! ש'חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה'.

לבנון פוחדים שהם הבאים בתור כמו סוריה.

חיזבאללה ונסראללה לא נלחמים, שומרים על התחמושת שלא תיגמר.

איראן מטשטשת חוזים וניירת ומסתירה דברים, כדי שנשיא ארה"ב החדש לא יגלה את האמת שהם נתנו שוחד.

עיראק פגעה בארץ ישראל עם טילים לפני 26 שנה - עכשיו משלמת, עיראק מדינת רפאים.

ימשיכו איתני הטבע לעשות גוג ומגוג ותוהו ובוהו בכל העולם - חוץ מבארץ ישראל הקדושה.

הגשם יהיה בעיתו, לא יחסר גשם בארץ ישראל הקדושה ולא יחסר מים לשתות! ובכל זאת יהודים, להתפלל מהלב, כדי שיהיה גשם טוב ובריא לארץ ישראל.

אדם וחווה, עיכבו את המשיח הרבה שנים, כי לא ביקשו סליחה ומחילה מהקדוש-ברוך-הוא על החטא שחטאו. קשה להם לבקש סליחה ומחילה, כי הם מתביישים בושה גדולה מאוד. לכן הם לא יכולים להביט פנים מול פנים במשיח צדקנו.

לאה שחררה את משיח עליון ורחל שחררה את משיח תחתון. משיח עליון ומשיח תחתון שהוא בשר ודם, התחברו ביניהם. במילים אחרות, ה'יחידה' התחברה למשיח תחתון שהוא בשר ודם! שלב אחר שלב, החיבור ביניהם הולך ומתחזק עד המלכת מלך המשיח בפרהסיה. כמו לוחות הברית והתורה שהיא חיינו ואורך ימינו - זו מתנה שנתן הקדוש-ברוך-הוא, גם משיח זו מתנה ליהודים!

משיח נמצא בתהליך שלו, צעד אחר צעד. הקדוש-ברוך-הוא מלווה אותו עד היום המיוחד, היום בו יהיו תקיעות שופר מהארץ ומהשמיים!

באדיבות אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר