ההרס בנווה צוף

השדרן יואב דיליאון שביתו נשרף: "נשארנו עם הבגדים לגופנו"

השדרן הדתי יואב דיליאון שביתו בבנימין עלה באש ונשרף כליל מדבר על התחושות הקשות "זה פיגוע טרור לכל דבר כל הזיכרונות נשרפו לקחנו רק את הבגדים לגופנו וברחנו" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ביתו של דיליאון לפני השריפה ולאחריה (צילום: באדיבות המצלם)

במהלך השבת השתוללה שריפת ענק ביישוב נווה צוף שבבנימין האש כילתה בתים הממוקמים בסמיכות לחורש הגובל ביישוב אחד הבתים שנשרף כליל הוא ביתו של שדרן הרדיו יואב דיליאון.

דיליאון אומר הערב ל'כיכר השבת' כי "היה פה נס אדיר" ומוסיף "אם לא היינו שומעים את הדפיקות בדלת אף אחד לא היה חי היום ברגע האחרון פינו אותנו מהבית בליל שבת בגלל האש שפרצה סמוך ליישוב ברחנו כל עוד נפשנו בנו".

הבית לפני השריפה

דיליאון מספר עוד "אני עדיין לא חזרתי למה שהיה ביתי אבל מתמונות ששלחו לי הבנתי שהכל הלך כל הבית נשרף שום דבר לא נשאר מהבית וממה שהיה בתוכו שום זיכרון לא נשאר מהבית ברוך השם בנס לא היו נפגעים בנפש אבל נותרנו ללא כלום הדבר היחיד שנשאר לי לאשתי ולילדים זה הבגדים שאנו לובשים".

ההריסות שנותרות לאחר השריפה

"אני רוצה לציין שאולי היו מקרים ברחבי הארץ שהאש פרצה כתוצאה מרשלנות או משהו אחר אחר אבל אצלנו ביישוב זה בטוח הצתה זה טרור לכל דבר השכנים הפלשתינים יידו בקבוקי תבערה שהבעירו את האש בימים הקרובים אני אשן אצל קרובי משפחה ואז נתחיל לכלכל את צעדינו הלאה" אומר דיליאון בשיחה עם 'כיכר השבת'.

דיליאון מצטרף ל1600 אזרחים שנותרו ללא קורת גג מגל השריפות שפקד את ישראל בשבוע האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר