הריקוד המסעיר

זעזוע: הרקדנים המוכרים הופיעו עם מדי אסיר וטלאי צהוב

הריקוד המחריד, שמסתיים בירי מדומה של ה"נאצים" באחד מהרקדנים, לא עבר בשקט ברוסיה הגדולה, והרשתות החברתיות הוצפו בתגובות נזעמות ונסערות (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הריקוד הבוטה (צילומסך: מתוך ynet)

לא אולימפי, אנטישמי: זוג רקדנים, טטינה נבקה ואנדרו בורקובסקי, אלופים אולימפיים בהחלקה על קרח, הופיעו אתמול (שבת) בטלוויזיה הרוסית, בערוץ הפופולרי ביותר במעצמה, כשהם לבושים במדי אסירים יהודים במחנה ריכוז, עם מספר על הבגד וטלאי צהוב, כשהם מבצעים ריקוד על רקע ניגון מוכר.

מופע הריקוד המחפיר והמזעזע עלה על המסך כחלק מתוכנית ריאליטי בשם 'עידן הקרח' בערוץ הראשון, במסגרתה זוג רקדנים מבצע ריקוד לעיני קהל צופים גדול ונתון לשיפוטם של שלושה שופטים האמונים על מקצוע הכוריאוגרפיה.

הנפות, קפיצות וסיבובים היו רק חלק מהריקוד המחריד, שמסתיים בירי מדומה של הנאצים באחד מהרקדנים. הרשתות החברתיות ברוסיה הוצפו בתגובות קשות לאחר 'ריקוד השואה' הזוועתי, דוגמת "מביש", "שערורייה", "חוסר טאקט", "פוגעני" ו"מזעזע".

בהבהרה שהתפרסמה לאחר האירוע באינסטגרם, נטען כי הכוונה של הריקוד היתה דווקא "לעורר מודעות לשואה, ולגרום שילדים ילמדו על מה שאירע בשואה", לשון ההבהרה המוזרה שלא מצליחה להסיר את הרושם המזעזע שנותר מהריקוד הפרובוקטיבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר