רגע אנושי מרגש

התוכי נותר מאחור בשריפה בבית מאיר; הכבאים הצילו אותו והשיבו אותו לבעליו

מפקד צוות בתחנת הכיבוי בירושלים הציל תוכי שנותר מאחור בבית שרוף ביישוב בית מאיר בהרי ירושלים, היום הגיע הילד לו שייך התוכי לתחנת הכיבוי וקיבל את התוכי בחזרה. צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כב"ה)

ילד צעיר תושב היישוב בית מאיר שבהרי ירושלים איבד את תוכי המחמד שלו בעת שנמלט יחד עם משפחתו מהאש שאחזה ביישוב בליל חמישי האחרון, התוכי נותר מאחור לאחר שהבית החל לעלות באש ולא נותר זמן להצילו.

במהלך פעולות הכיבוי שנמשכו עד יום שבת, מצאו לוחמי האש את התוכי המבוהל כשהוא מסתתר במבנה שרוף. הצוות שהיה במקום מיהר להוציא את התוכי מהמקום, והעביר אותו למפקד צוות בתחנה, שיש ברשותו מספר בעלי כנף ולו ניסיון רב בגידולם.

מפקד הצוות טיפל במסירות בציפור המבוהלת, ולאחר טיפול מסור. התאוששה הציפור מהשריפה. היום (ראשון) הזמינו לוחמי האש את בעליו של התוכי (אחד מילדי המשפחה) לתחנה, והחזירו לו את התוכי שלו כשהוא בריא ושלם.

מפקד התחנה מחזיר את התוכי לבעליו (צילום: דוברות כב"ה)

הילד הנרגש הודה בחום ללוחמי האש על הצלת הציפור האהובה עליו, ועל הטיפול המסור בה.

רב כבאי צביקה פרוסק לוחם האש שהציל את התוכי אמר היום:"אחרי ימים ארוכים של התמודדות עם שריפות ענק סביב השעון והתוצאות הלא פשוטות שלהן, הצלת התוכי והחזרתו לבעליו, בשבילי זאת נקודת אור במצב הזה".

הילד עם התוכי האובד (צילום:כב"ה)

"לראות את הילד הזה שעבר טראומה לא קטנה כשביתו נפגע מהשריפה, כשהוא שמח ומאושר מכך שהתוכי חזר אליו. לראות את האושר של האזרחים והכרת התודה, על הצלת חייהם, רכושם וחיי בעלי החיים שברשותם, זה התגמול הטוב ביותר לעבודה הקשה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר