סותרת את עצמה

טראמפ מגיב לספירה החוזרת: עצוב לי על הילרי

דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית הנבחר, הגיב למאמצים לכפות ספירה חוזרת בכמה מדינות מפתח בבחירות לנשיאות בתמיכת הדמוקרטים. "עצוב שהילרי מצטרפת לזה" (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית הנבחר, הגיב היום (ראשון) למאמצים לכפות ספירה חוזרת בכמה מדינות מפתח בבחירות לנשיאות ולתמיכת המועמדת הדמוקרטית בכך, ואמר כי "עצוב שהילרי קלינטון מצטרפת לזה".

ג'יל שטיין, מועמדת המפלגה הירוקה לנשיאות, היא שמובילה את הדרישה לספירה חוזרת, שלמרבה ההפתעה כבר התקבלה באחת משלושת המדינות המדוברות, וויסקונסין. כעת על הפרק המדינות פנסילבניה ומישיגן. טראמפ בחר למחות על המגמה המסתמנת, כדרכו, בציוץ בטוויטר בו קישר לחלק מנאום ההפסד של קלינטון, בו אמרה לתומכיה "אתם חייבים לקבל שדונלד טראמפ הולך להיות הנשיא שלנו".

לדבריו, הבקשה לספור מחדש את הקולות בוויסקונסין, פנסילבניה ומישיגן היא "הונאה". כידוע, טראמפ ניצח בוויסקונסין ובפנסילבניה ומוביל בפער של 11 אלף קולות במישיגן, המדינה האחרונה שעדיין לא אישרה את תוצאות הבחירות לנשיאות. אף שקלינטון מובילה על טראמפ בסך קולות הבוחרים בפער של כשני מיליון קולות, טראמפ קיבל 290 אלקטורים - הנתון היחיד הקובע בבחירות לנשיאות ארה"ב - ואילו קלינטון 232 בלבד, כשמספר האלקטורים הנדרש כדי לנצח בבחירות לנשיאות ארה"ב הוא 270.

יצויין, כי שלוש המדינות שנמצאות כעת בסימן שאלה עשויות להטות את הכף לטובת קלינטון אם יוחלט שבכולן תיערך ספירה חוזרת ואם ייקבע שמזכירת המדינה לשעבר אכן ניצחה בכולן. ביום שישי הודיעו גורמי ממשל בוויסקונסין שהם עובדים על קיום הספירה החוזרת - לראשונה בתולדות המדינה - לאחר שקיבלו את הפנייה הרשמית בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר