צפו בתמונות

המכונית החדשה של הקבלן: למבורגיני מנקרת עיניים

הקבלן עודד שריקי הוא אחת התופעות המעניינות ויוצאות הדופן בעיר הדרומית נתיבות. כעת, הוא מתחדש במכונית יוקרה חדשה ומפתיעה: למבורגיני (רכב, חדשות תחבורה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: רפאל חיון)

הקבלן עודד שריקי הוא אחת התופעות המעניינות ויוצאות הדופן בעיר הדרומית נתיבות. לצד וילת הפאר החריגה שלו ששוויה עומד על פי ההערכות על קרוב ל-20 מיליון שקלים, הוא מחזיק בבעלותו צי של רכבי יוקרה שלא תראו ביום שגרתי ברחוב בקרוב למקום מגורכם.

כעת, מצרף שריקי לצי הרכבים שלו רכב חדש: למבורגיני חדשנית וספורטיבית, בעיצוב שבטח משאיר את תושבי נתיבות - שכבר מורגלים לרכבי הפאר של שריקי - עם עיניים פעורות לרווחה.

עם דלתות פתוחות (צילום: רפאל חיון)
(צילום: רפאל חיון)

בעבר, בכתבה שפורסמה עליו באתר "מאקו" אמר שריקי כי הוא אוהב את כל המכוניות שלו, "אבל יש לי חיבה מיוחדת לאסטון מרטין". הוא הסביר כי "יש בה משהו מיוחד. בסגנון. בנסיעה". עם זאת הוא הדגיש כי "לא משנה באיזו מכונית אני נוהג - אני תמיד אשאר אותו עודד שריקי. אני לא שוכח מאיפה באתי".

(צילום: רפאל חיון)

וכשהוא אומר "מאיפה באתי", הוא מתכוון ככל הנראה לעזיבת המוסד החינוכי בו למד בגיל 13 לטובת סיוד וצביעת בתים. את הכסף שחסך מגיל 13 הוציא שריקי על המכונית הראשונה שלו B.M.W שעלתה באותם ימים סכום של 48 אלף שקלים. מאז, הכל היסטוריה של רכבי יוקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר