דיין האמת

אשת חבר: הרבנית שרה דרמר ע"ה

הבוקר נפטרה לבית עולמה הרבנית שרה דרמר ע"ה אשת חבר לרב העיר קרית גת הגה"צ רבי שלום דרמר זצ"ל. לאורך עשרות שנים עמדה לימינו של בעלה בכל אשר עשה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: הבוקר (שני) התקבלה הידיעה המעציבה עם פטירתה של הרבנית הצדקנית מרת שרה דרמר ע"ה אשת חבר לרבה המיתולוגי של העיר קרית גת, הגה"צ רבי שלום דרמר זצ"ל.

הרב דרמר זצ"ל כיהן במשך 40 שנה כרבה של קרית גת וקודם לכן כגאב"ד בעיירת טרגו ניאמץ ברומניה. שמו יצא לפניו כמי שלוחם ללא חת על שמירת ההלכה, ללא משוא פנים.

הרב דרמר, מחשובי חסידי וויזניץ שנודע כחברותא לאדמו"ר בעל הישועות משה זיע"א עוד מהימים שהשניים למדו יחדיו בישיבת דמשק אליעזר ברומניה, כיהן ברבנות העיר קרית גת מראשית ימיה ובנה את יסודות הדת בעיר, גם כשלפעמים הדברים עוררו סערות.

זקני היהדות הנאמנה זוכרים את מאבקי השבת שניהל בעירו, כשבאחת השבתות סגר את בית הכנסת המרכזי לאחר שקןמץ מתפללים הגיע לשבת בר מצווה תוך חילולי שבת. הצעד שנקט עורר סערה ובכנסת גובשה הצעת חוק מיוחדת המאפשרת להדיחו מהתפקיד. רבו מרן האמרי חיים מוויזניץ זיע"א הגיע באותם הימים יחד עם חסידיו לעיר קרית גת כדי לחזק את הרב.

לאורך כל השנים הללו עמדה רעייתו הרבנית הצדקנית ע"ה לימינו. מתמסרת בכל לב כדי לסייע בעדו לשקוד על תלמודו באין מפריע.

הבוקר בשעה מוקדמת השיבה נשמתה לבורא אחרי שנים ארוכות של חולי ומכאוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר