גל השריפות

שר האוצר משה כחלון מבטיח: "לא נפקיר אף אזרח"

השר כחלון שהגיע עם בכירי משרדו ליישוב נטף הבטיח טיפול מהיר במצב ואמר כי "גם במקרים בהם לא מדובר בפעולות איבה נעמוד לצד האזרחים מול חברות הביטוח" (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
שר האוצר משה כחלון ומנהל רשות המיסים משה אשר (צילום: יוסי אלוני)

שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון ומנהל רשות המיסים, משה אשר סיירו הבוקר (שני) בישוב נטף שנפגע קשה בגל השריפות וההצתות האחרון. השניים הגיעו לישוב מלווים באנשי רשות המסים ואנשי קרן מס רכוש אשר כבר פועלים במקום.

"כפי שאמרנו עם תחילת האירועים, במקומות שיוגדרו כנפגעי איבה המדינה תעניק לאזרחים פיצויים המלאים בהתאם לתקנות שקיימות" הצהיר כחלון.

"כל הנהלים קיימים ואנחנו לא צריכים להמציא שום דבר מחדש. משרד האוצר וכל הנוגעים בדבר ערוכים לשעת חירום ובדיוק למצבים מהסוג הזה. גם במקרים בהם לא מדובר על רקע לאומני אנחנו נעמוד לצד האזרחים מול חברות הביטוח ולא ניתן להם ליפול בין הכיסאות. קיבלנו את כל הסמכויות מהממשלה לתת מענה לכל האזרחים שנפגעו ואנחנו לא נפקיר אף אחד", אמר שר האוצר.

מנהל רשות המיסים, משה אשר אמר כי "כפי שאתם יודעים כבר מאתמול נציגי רשות המסים וקרן מס רכוש נמצאים בשטח בכל חלקי הארץ – באיזור חיפה, בזיכרון יעקב, בחלמיש, נטף ובית יאיר. אנחנו בעיצומו של תהליך השמאויות. בזמן הקרוב נודיע על האזורים אשר זכאים לפיצויים ע"פ חוק מס רכוש וקרן פיצויים במקרים אשר בהם מדובר בהצתה על רקע לאומני. ההנחיה לכל הנציגים שלנו בשטח – תנו לאזרחים את השירות הטוב ביותר".

היום נערכה במקביל בכנסת ישיבה מיוחדת של וועדת הכספים לדון בנושא הפיצויים ונציג האוצר, מנכ"ל המשרד שי באב"ד השמיע הבטחות דומות לטיפול מהיר בנפגעי השריפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר