ייכלא וגם ישלם פיצוי

16.5 שנות מאסר למחבל שדקר את הצעיר החרדי בפתח תקווה

בפיגוע דקירה לפני כשנה במרכז העיר פתח תקווה, שמהלכו הדרמטי אף תועד - נדקר אבי לנדאו בן ה-25 שיזכה כעת לפיצוי מכיסו של המחבל שנשלח היום לכלא, בסך 100,000 ש"ח (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד הדרמטי מהפיגוע (צילום: משה משה "מדברים תקשורת")

16.5 שנות מאסר נגזרו היום בבית המשפט על המחבל תאמר ורידאת שניסה לדקור צעיר חרדי לפני כשנה בעיר פתח תקווה. לצעיר החרדי שנפצע באורח קל בפיגוע, ישלם המחבל פיצוי כספי בסך 100 אלף שקלים.

כזכור, בסוף חודש תשרי בשנה שעברה, מחבל ערבי דקר צעיר חרדי כבן 25 בסמוך לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, ופצע אותו תחילה באורח בינוני, שהוטב לאחר מכן והוגדר כקל יחסית.

אבי לנדאו, במרכז (צילום: מתוך פייסבוק)

המחבל, תאמר ורידאת, הסתובב על המדרכה במשך כמה דקות והשתולל באקסטזה, ואף לאחר הדקירה המשיך לחפש אנשים נוספים אותם יוכל לדקור. בשלב מסוים עצרו במקום מספר נהגים ולאחר שהות של כחצי דקה הם השתלטו על המחבל עד להגעת כוחות הביטחון.

רק לפני כחודש, שנה בדיוק לאחר שנפצע בפיגוע, שב לנדאו לזירה, כשהוא מוקף בבני משפחתו וחבריו, כדי לברך במקום את ברכת ההודיה: "ברוך שעשה לי נס במקום הזה".

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות כתב אז אבי לנדאו: "ביום רביעי כ"ד תשרי התשע"ו בשעה 18:30 ראיתי את המוות בתחנת אוטובוס. לא נפגשנו, רק ראיתי אותו".

"ביום רביעי כ"ד תשרי התשע"ז בשעה 19:00, שנה אחרי, בפעם הראשונה, אני חוזר אל התחנה שכמעט והיתה התחנה האחרונה בשבילי, הפעם אני מגיע יחד עם בני משפחה וחברים להודות על הנס ולהרים כוסית, לחיים", סיים הניצול בהביעו את רגשותיו הגואים.

המחבל, בעת שנלכד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר