התמוטטה ואושפזה

סיבוך של שפעת: ילדה חרדית בת 7 מאלעד במצב אנוש

לפני שישה ימים התמוטטה ילדה בת שבע מאלעד. היא פונתה לבית החולים שניידר, אך מצבה הידרדר והוא מוגדר כעת אנוש. ההערכה: מדובר בסיבוך של שפעת בה לקתה (חדשות, בריאות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shuttersock)

ילדה בת שבע מהישוב אלעד התמוטטה לפני שישה ימים. היא פונתה לבית החולים שניידר שבפתח תקווה, אלא שלפני ארבעה ימים מצבה הידרדר וכעת הוא מוגדר אנוש. ההערכה הנוכחית מדברת על סיבוך של שפעת בו לקתה הילדה, אך זה טרם נקבע באופן סופי.

כזכור, רק אתמול (ראשון) מת בבית החולים לילדים 'דנה' של איכילוב שבתל אביב פעוט בן שלוש מגבעתיים לאחר שפונה במצב אנוש, לאחר שלקה בחיידק אלים. מבית החולים נמסר: הפעוט הגיע במצב של שוק ולמרות ניסיונות ההחייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

שעות ספורות קודם לכן הוא נבדק במוקד רפואי של קופת חולים 'מכבי' ושוחרר לביתו לאחר שקיבל טיפול מקובל לילדים במצבו - שם חל שיפור קל במצבו.

משפחת הפעוט שנפטר סירבה לבצע בגופתו נתיחה שלאחר המוות, וטרם נמסרה התייחסות וטרם ברור מה הרקע הרפואי שהוביל למקרה. ממשרד הבריאות נמסר לגבי הפטירה מהחיידק הטורף: התמונה הקלינית מתאימה למספר מצבים רפואיים ולכן ניתן טיפול מונע לילדי הגן ולמגעים צמודים אחרים.

שמה לתפילה: לאה בת שפרה נעכא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר