התקרית החריגה נתפסה במצלמה

תיעוד דרמטי: "נהג האוטובוס ניסה לדרוס מפגינים חרדים"

תיעוד שהגיע ל"כיכר השבת" מציג רגעים דרמטיים במהלך הפגנת 'הפלג הירושלמי' לפני כשבועיים, ונראה בו לכאורה ניסיון דריסה של מפגינים על ידי נהג אוטובוס שספג מתקפה מצד ההמון (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

תיעוד מסעיר: תקרית חריגה התרחשה לפני כשבועיים במהלך הפגנות שנערכו בצומת כיכר השבת בירושלים כמחאה למען שחרורו של אברהם שטרן, תלמיד ישיבת קמניץ שנעצר לאחר שסירב להתייצב בלשכות הגיוס כהוראת רבותיו.

במהלך ההפגנה, כפי שנראה בתיעוד שהגיע לידי "כיכר השבת", חסמו מאות תושבי האזור ומפגינים חרדים את הכיכר ומנעו את מעבר אוטובוסים וכלי רכב שנקלעו לאיזור.

בשלב מסוים, נהג אגד בקו 25 של אגד שזעם על המפגינים ששיבשו את עבודתו, לחץ על דוושת הגז של האוטובוס - זאת כאשר מפגינים עומדים בצמוד אליו. הדבר היה כרוך בסיכון חייהם של המפגינים שרק בנס לא נפגעו בתקרית. "הוא ניסה לדרוס את המפגינים" טען אחד מהנוכחים בהפגנה.

רגעי התקרית. לצפייה בתיעוד המלא לחצו כאן (צילום: כיכר השבת)

קודם לכן, הת פתח עימות בין המפגינים והנהג, במהלכו נראה בתיעוד חפץ, ככל הנראה מכשיר הטלפון של נהג האוטובוס כשהוא נזרק על ידי המפגינים לחלל האוטובוס. שניות לאחר מכן התיישב הנהג על כסאו והתקדם כמה מטרים - כאמור תוך סיכון המפגינים שבסמוך.

אם לא די בכך, מפגינים שנכחו במקום טוענים בשיחה עם "כיכר השבת" כי הנהג אף שלף חפץ חד לעבר המפגינים - דבר שיודגש לא נראה בבירור בקטע הווידאו המלא שהגיע לידי "כיכר השבת".

בחור הישיבה אברהם שטרן, משמאל. בעקבות מעצרו נערכו ההפגנות (באדיבות המצלם)

כזכור, לאחר אותן הפגנות סוערות במהלכן אף תועדה שוטרת מג"ב כשהיא בועטת בפניו של חרדי - לכאורה ללא הצדקה, שוחרר שטרן מהכלא הצבאי. הוא ביקר מאוחר יותר בבית מנהיג "הפלג הירושלמי" הגאון רבי שמואל אוירבך שברך אותו על "עמידתו האיתנה מול הניסיון של ישיבה בכלא הצבאי".

עד כה לא התקבלה תגובת אגד לתיעוד. לכשתתקבל נשמח לפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר