בשורה לנזקקי הרצליה: חלוקת הטריפות תיפסק

"עמותה שאמורה להשפיע חסד בעיר, מכשילה מאות משפחות באכילת טריפות ונבלות" טען חבר מועצת העיר הרצליה - שעצר את פעילות העמותה. קורא: העבירו את התחום לידי חב"ד (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בשורה לנזקקי הרצליה: בחודשים האחרונים נטען כי עמותה המעבירה אוכל לנזקקים בהרצליה בשליחות אגף הרווחה בעיר, רוכשת את העופות והבשר ממשחטה בטירה המשווקת בשר שאינו כשר - שלא בידיעת אגף הרווחה בעירייה. חבר מועצת העיר הרצליה אלעד צדיקוב שגילה את הדבר, פעל להפסקת פעילות העמותה על ידי העירייה.

לדברי צדיקוב, "זה אירוע מזעזע שבו עמותה שאמורה להשפיע חסד בעיר, מכשילה מאות משפחות באכילת טריפות ונבלות. חוסר תשומת הלב הניהולית גובלת ברשלנות פושעת, גם בהיבט הכשרות וגם בהיבט הפיקוח הווטרינרי. ארוע חריג ונוראי זה חייב להוביל לתחקיר מדוקדק".

צדיקוב הוסיף כי "הנהלת עמותת מזון שמחלקת טריפות ונבלות לציבור, חייבת להיות מוסרת מידית מאחריות ניהולית כזאת. הפתרון הראוי הוא להפקיד את האמון בידיי עמותה שמחלקת מזון ברמה יומיומית, שגם פרוסה לוגיסטית בכל העיר וגם מדקדקת בכשרות והנחיות משרד הבריאות, קלה כחמורה"

צדיקוב קורא להעביר את חלוקת המזון לידי עמותת חב"ד ש"כבר מבשלת מדי יום למאות נזקקים בעיר ובכך חלוקת המזון תהיה מתאימה לכל תושבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר