הסדר טיעון

16 שנות מאסר למחבל שדקר אברך חרדי לעיני אשתו והילדים

בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון וגזר על המחבל תושב אבו דיס שדקר אברך חרדי ברחוב הנביאים בירושלים, 16 שנות מאסר, בתוספת פיצוי של 80 אלף ש"ח (חדשות בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן כהן)

הסדר טיעון: 16 שנות מאסר במסגרת הסדר טיעון נגזרו על המחבל בגין פיגוע דקירה ברחוב בנביאים בירושלים. הנאשם, תושב אבו דיס, דקר לפני כחצי שנה את המתלונן, בשל חזותו החרדית, שישב על גדר בניין יחד עם אשתו ושני ילדיהם ברחוב הנביאים בירושלים.

היום (רביעי) הוצג בפני בית המשפט המחוזי בירושלים הסדר טיעון שכלל הסכמה גם לעניין העונש. בהתאם לכתב האישום המתוקן הורשע בעבירות של ניסיון רצח, החזקת סכין ושהייה בלתי חוקית בישראל.

הפרקליטות הגיעה להסדר טיעון עם הנאשם בין היתר נוכח קושי ראייתי מסוים. על כן הצדדים עתרו בהסכמה ל-16 שנות מאסר. גזר הדין כולל גם פיצוי למתלונן בסכום של 80,000 ₪.

מהמשטרה נמסר מיד לאחר האירוע כי "צוות שוטרים ולוחמי מג"ב המוצבים במסגרת ההיערכות המבצעית לבטחון התושבים, ברחוב הנביאים לכיוון שער שכם, שמעו צעקות לעזרה מכיוון צומת הנביאים - חיל ההנדסה. התקדמו למקום והבחינו בחשוד שדוקר יהודי ונמלט לכיוון בן שדאד, במהלך מנוסתו המחבל השליך את הסכין. השוטרים ביצעו מרדף קצר, תפסו את המחבל, השתלטו עליו ועצרו אותו".

הסכין ששימשה את המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

פאראמדיק מד"א אהרון אדלר שהגיע למקום וטיפל בפצוע סיפר: "מיד כשהגענו ראינו צעיר כבן 26 בהכרה מלאה, עם פציעה מדממת בפלג גוף עליון, הוא סיפר לנו שהוא הלך ברחוב ביחד עם בני משפחתו כשלפתע הותקף וכשהוא נפצע בזמן שנאבק עם המחבל. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קל ויציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר