"חשבתי שזה יהיה מצחיק"

צלב קרס: עוגת יום ההולדת שהעיבה על החגיגה

הכוונה היתה תמימה לחלוטין, אך מעשה הקונדס יצא משליטה: כמה חברות של נערה יהודייה בת ה-14, העניקו לה ליום הולדתה עוגת קאפקייק עם... צלב קרס משוקולד (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
העוגה הפוגעת (צילום: מתוך facebook)

חגיגת יום ההולדת של נערה יהודייה ממדינת אריזונה שבארצות הברית, הסתיימה בטעם רע. לרגל יום-הולדת 14, הנערה הזמינה החודש את חברותיה לחגוג עמה. בין שלל המתנות ששוגרו לה, הופתעו היא ואמה לגלות עוגת קאפקייק "מעוטרת" בצלב קרס משוקולד.

דבי, האם המזועזעת צילמה את המתנה המחרידה, והתמונה שהועלתה לרשת הפכה לוויראלית וזעזעה הרבה גולשים. מי שפרסמה את זה ברשתות החברתיות היא חברתה של האמא, נעמי קופר-הוכמן מלוס אנג'לס, שקיבלה ממנה את התמונה. נעמי מספרת, כי חברתה שגרה בקהילה באריזונה, הופתעה מאוד לרעה מהמתנה שקיבלה בתה.

"שתי בנות שהגיעו למסיבת יום ההולדת הביאו את הקאפקייק", היא מגלה. "הן ידעו את מה משמעות הסמל כי התברר שרק לאחרונה הן למדו על השואה בבית הספר. היא פנתה להורי הילדות והבהירה איתם את הנושא".

לדבריה, הנערה דיברה עם אחת החברות, שמיד התנצלה מעומק ליבה על מעשיה, ואמרה לה: "חשבתי שזה יהיה מצחיק". בעקבות המקרה המצער, בית הספר של הנערות פצח במשימת ההסברה אודות השיח הרגיש המחויב בעניינים שכאלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר