"התחזק בדת"

ערבי ישראלי, קטין, הצטרף לדאעש ונעצר

לאחר שהתקבל אצל גורמי הביטחון מידע מודיעיני מדויק אודות כוונת הקטין, תושה ג'לג'וליה, לערוק לסוריה כדי לחבור לדאעש, הוא נעצר מיידית וברשותו אותרו אמצעי לחימה (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הותר לפרסום: השב"כ ומשטרת ישראל עצרו לאחרונה אזרח ישראלי, שהיה קטין בזמן ביצוע העבירות, ומתגורר בג'לג'וליה, בשל תמיכתו בארגון דאעש וכוונתו לערוק לסוריה כדי להצטרף לארגון הטרור הרצחני. לאחר שהתקבל המידע המודיעיני המדויק, אודות תוכניותיו אלו - נעצר החשוד על ידי כוחות הביטחון.

מחקירתו בשירות הביטחון הכללי עולה, כי בתקופה האחרונה התחזק החשוד בדת האיסלאם והחל לתמוך בארגון דאעש, תוך שהוא מנהל קשרים עם לוחמי דאעש בסוריה. כמו כן, בחודשים האחרונים החזיק החשוד ברשותו אמל"ח מסוג תת מקלע עוזי ואקדח גלוק, ואף צילם את עצמו מבצע ירי באוויר באמצעות העוזי ואקדח הגלוק, שנתפסו כעת בידי השוטרים.

כידוע, שירות הביטחון הכללי עוקב מקרוב אחר התארגנויות ומוקדי תמיכה של דאעש בקרב אזרחי ישראל בכלים רבים ומתקדמים, במטרה לסכל התארגנויות מקומיות של תומכי דאעש ולמנוע מבעוד מועד יציאתם של אזרחים ישראלים לסוריה.

לפני זמן לא רב נעצרו, כזכור, בעיר טייבה שבמשולש, שלושה תושבים שהודו בחקירתם בתמיכה בדאעש, תכנון יציאה לסוריה וחפירת מנהרה להברחת אמל"ח מתחת לגדר ההפרדה.

בהודעת שירות הביטחון הכללי נמסר, כי הוא רואה בתומכי דאעש בישראל ובאזרחים ישראלים השוהים בסוריה כאיום בטחוני חמור, ועל כן נוקט בכלל האמצעים העומדים לרשותו לצורך איתורם המוקדם וסיכול האיום הנשקף מהם, כולל העמדתם לדין בעבירות טרור וביטחון חמורות - שבהמשך ירצו את עונשם על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר