יצרנית הסיגריות הגדולה שוקלת להפסיק לייצר סיגריות

"פיליפ מוריס" השיקה סיגריה אלקטרונית חדישה שמאדה את עלי הטבק ומונעת לדברי החברה את רוב נזקי העישון וייתכן כי תביא בסופו של דבר להפסקת ייצור הסיגריות (חדשות בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המוצר החדש (צילום: פיליפ מוריס)

יצרנית הטבק הגדולה בעולם, פיליפ מוריס, שמחזיקה כיום ב-60% משוק הסיגריות ומייצרת בין היתר את המותגים המוכרים, מרלבורו ופרלמנט, מתכוננת ליום שאחרי הסיגריות המוכרות. בהודעת החברה נאמר כי היא משיקה סיגריית אידוי ייחודית המפחיתה לטענת החברה ב-90 אחוזים את הנזקים מהעישון.

בניגוד לסיגריות אלקטרוניות רגילות, המוצר החדש יחמם את הטבק כך שהוא יאודה ולא יישרף, מה שעל פי החברה אמור להפחית את הנזק מהעישון, מאחר המעשן לא יצרוך צורך רבים מהרעלים אשר כיום הוא צורך.

המוצר החדש יעלה 45 יורו, כאשר השקתו החלה לאחרונה בבריטניה, אולם החברה הודיעה כי תמכור אותו ברחבי העולם כבר בשנת 2017.

מנכ"ל החברה, אנדרה קלנטזופולוס, הודיע כי החברה שוקלת את צעדיה בכלל בעולם הייצור וייתכן והם יפסיקו בסופו של דבר למכור סיגריות רגילות לאור המוצר החדש.

"אני מאמין שיבוא יום בו המודעות האימוץ של מוצרים אלטרנטיביים והמודעות הגוברת לנזקי הסיגריות יביאו לעידן חדש בו הסיגריות הרגילות לא יימכרו יותר. אני מקווה שזמן כזה יגיע בקרוב", אמר המנכ"ל.

המנכ"ל ניסה להגן על כך שחברתו מוכרת עדיין את הסיגריות המסרטנות: "אנחנו לא המצאנו את הסיגריות. הצרכנים בוחרים להשתמש בהן. ברגע שתהיה לנו אלטרנטיבה טובה נעשה כל שביכולתנו לשכנע את הצרכנים להחליף את המוצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר