האש כתוצאה מפעילות משטרתית והתושבים לא יפוצו

תושבי בית מאיר לא יזכו לפיצויים, האש שפרצה ביישוב נגרמה כתוצאה מהתלקחות של פצצת תאורה שירתה המשטרה במרדף אחר גנבי רכב (חדשות, בארץ)

השריפה בבית מאיר (צילום: כב"ה)

תושבי בית מאיר שנפגעו בגל השריפות האחרון התבשרו כי השריפה ביישובם לא נגרמה כתוצאה מהצתה ועל כן הנפגעים לא יזכו לפיצויים מהמדינה על פי סעיף פיצוי נפגעי טרור.

מחקירת הדליקה בבית מאיר עולה כי השריפה פרצה כתוצאה מירי של פצצת תאורה שירתה המשטרה ונפל הפצצה פגע בצמרות העצים היבשים וגרם להתלקחות הענק, אם כי קביעה זו אינה סופית עדיין וחקירת שירותי הכבאות והמשטרה נמשכת.

האירוע בו נורה פיצצת התאורה אירע בלילה שבין חמישי לשישי מעט לאחר חצות זיהה כלי טיס של חיל האוויר שלושה חשודים כשהם מתקרבים לשטח המיוער הצמוד לבית מאיר. למקום הוזעק כוח מג"ב וזה החל במרדף אחריהם, כשהסברה הייתה כי מדובר במציתים ובמהלך המרדף אחריהם נורו פצצות תאורה שגרמו לשריפה, במהלך הימים שלאחר מכן נעצרו השלושה ובחקירתם התברר כי עסקו בגניבת רכבים ולא בהצתות.

ההחלטה כי תושבי בית מאיר לא יזכו לפיצויים כחלק מנפגעי טרור ההצתות מעוררת זעם בקרב תושבי בית מאיר שניזוקו כתוצאה מהשריפות ומבנים רבים ומחסנים עלו באש.

אחד התושבים אומר כי על המדינה לקחת אחריות על התקרית ולפצות את התושבים שניזוקו, האש שפרצה בבית מאיר כילתה דונמים רבים של חורש טבעי ומחסנים רבים ביישוב.

במשטרת ישראל אומרים כי תקרית השריפה בבית מאיר נמצאת עדיין תחת חקירה וטרם הועברה חוות דעת סופית של שירותי הכיבוי שנוגעת לחקירת השריפה. מרשות המסים האחראית על הפיצויים נמסר כי טרם התקבלה החלטה בנוגע לבית מאיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר