אוד מוצל מאש

4 שנים אחרי: רחלי אטיאס חגגה בת מצווה

רחלי אטיאס, הילדה שניצלה מהתאונה המחרידה בה נהרגה כל משפחתה, חגגה אמש את בת המצווה שלה בהשתתפות משפחתה וחברים קרובים שבאו לשמוח ולשמח (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
רחל אטיאס, לאחר האסון (צילום: ארכיון כיכר השבת)

לפני ארבע וחצי שנים נמחקה כל משפחתה של רחלי אטיאס בתאונת דרכים מחרידה, אמש (רביעי) היא חגגה בת מצווה יחד עם סבה וסבתה, ודודיה אצלם היא מתגוררת מאז האסון.

זה היה אחד האסונות הקשים והמצמררים שידעה המדינה. משפחת אטיאס הייתה בדרכה לביתה ביישוב בר יוחאי שבגליל העליון לאחר אירוע משפחתי. בכניסה לטבריה בעקבות כשל בבלמים הידרדרה מכוניתם לתהום ועלתה באש. התוצאה הייתה קטלנית. ההורים, יהודית ורפי אטיאס ז"ל, נהרגו, וכך גם ששת ילדיהם: התאומים נריה ואלישיב (16) והבנות אביה (17), שירה (11), תאיר (9) ונועה (5). רק רחלי הקטנה, שהייתה אז בת 7, הצליחה לחמוק מהמכונית הבוערת ברגע של תושייה וכך ניצלה מהתופת. מאז האסון היא שוהה בבית דודיה, אסתר ורונן כהן, בצפת.

עין לא נותרה יבשה כאשר בני המשפחה שנהרגו נטמנו זה לצד זה בבית העלמין בצפת, בהלוויה מצמררת בהשתתפות אלפים שליוו את הנספים בדרכם האחרונה.

רחלי שנותרה היחידה מכל משפחתה קיבלה לאחר האסון חיבוק גדול מכולם, גדולי הרבנים שהגיעו לנחמה ולבקרה וגם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שאירחו את רחלי בבית ראש הממשלה לביקור מיוחד בו הרעיפו עליה חום ואהבה.

רחלי ונתניהו, צילום: עמוס גרשום לע"מ

כאמור, אמש נערך אירוע בת המצווה שלה, שמחה מהולה בעצב. סבה של רחלי, הרב שמעון אטיאס ממגדל העמק, אמר אתמול לעיתון "ישראל היום": "אני מאחל לרחלי שבע"ה תעלה, תפרח, תצליח ותקים בית ומשפחה לתפארת. היא ילדה חכמה שמתבגרת מהר. ילדה שמבינה כמה שהחיים חזקים וטומנים בחובם תקוות לעתיד טוב. עם זאת, היא לא שוכחת לרגע את הוריה ואחיה היקרים, שכבר אינם איתה ואיתנו. יחד כולנו, רחלי וכל בני המשפחה, לא נשכח אותם לעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר