"מסובין בבני ברק": צפו בוועידה של צאנז

​מאות חסידי צאנז הסבו אמש (רביעי) ל"ועידת מסובין בבני ברק", לציון 50 שנה להיווסדות מוסדות התורה והחינוך בבני ברק בראשות כ"ק האדמו"ר מצאנז | תיעוד ענק (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: משה גולדשטיין)

​מאות חסידי צאנז הסבו אמש (רביעי) ל"ועידת מסובין בבני ברק", לציון 50 שנה להיווסדות מוסדות התורה והחינוך בבני ברק בראשות כ"ק האדמו"ר מצאנז.

הוועידה התקיימה באולם האודיטוריום העירוני ברחוב ירושלים שצופה וחופה בבדי משי בעיצוב מרהיב פרי הפקתו של ר' משה גליק.

אוהלים מיוחדים נבנו בכניסה לאולם בו הסבו המוזמנים לסעודה עשירה כשעל הקירות נבנו מסכים מיוחדים בהם הובאו במצגת מולטימדיה תמונות ווידיאו של בנית המוסדות והווי היום יומי ב-50 שנה האחרונות כשהמבוגרים נצפו מוחים דמעות התרגשות מהתרפקות רגשית על רגעי העבר והקמת המוסדות בבחינת והיה ראשיתך מצער ואחריתך ישגה מאוד.

תוכנית מוזיקאלית מיוחדת נערכה על ידי האמן ר' דוד קאליש ותזמורתו כשגולת הכותרת היה מעמד "יזכרם" בו הונצחו כל זקני וותיקי הקהילה אשר הלכו לעולמם כאשר תמונות ענק של דומיותיהם עלו על המסך ונר נשמה ניצת לעילוי נשמתם.

במהלך הערב הובא דבר ראש העיר חנוך זייברט שביטא את תרומתם הענקית של מוסדות צאנז בכלל ובבני ברק בפרט לאופייה הרוחני של העיר, כן ציין את חבר המועצה מטעם חסידות צאנז חיים מאיר לאנגסאם אשר משמש כנציג נאמן של כלל הציבור בעיר.

את דבר הקהילה הביא המרא דאתרא רבם של חסידי צאנז בבני ברק הגאון רבי אליעזר דוד שפירא אשר ביטא בדרשתו את ריגשותיו הגואים אשר בחודש הקרוב ימלאו עשור לכהונתו אך ציין שהוא כחניך המוסדות בבני ברק זוכר הייטב את היסודות והקשיים שהיו לדור המייסד.

במרכזו של הערב הופיע כ"ק האדמו"ר מצאנז אשר אף נשא מדברותיו במשך כחצי שעה כשבסיומו חילק לעסקני המוסדות ותורמי המוסדות בסכומים גבוהים, תעודות ואותות הוקרה מיוחדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר