"דברי שנאה"

טוויטר מאיימת: נחסום את טראמפ, הנשיא הנבחר

האם דונלד טראמפ, הנשיא הנבחר של ארצות הברית, יורחק מטוויטר ולא יוכל לצייץ יותר? לפחות לפי דובר החברה האפשרות הזו קרובה מתמיד: "הוא מפיץ דברי שנאה" (חדשות, ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דיוקנו של טראמפ, על אחד השלטים (צילום: a katz / Shutterstock)

מדבריו של דובר הנהלת טוויטר עולה, כי החברה עלולה לחסום את גישתו של נשיאה הנבחר של ארה"ב דונלד טראמפ לרשת החברתית, אם זה ימשיך להפר את חוקי הרשת כפי שהוא לדעתה עושה עד כה.

כידוע, לפי חוקי טוויטר אין לאיים, להטריד או לפרסם דברי שנאה נגד אחרים. לפי הפרסום היום (חמישי) בעיתון 'אינדיפנדנט' הבריטי, אמר דובר הרשת כי בדיוק נגד תופעות שכאלו הם נלחמים. הוא נשאל האם גם לטראמפ לא יתאפשר להתבטא בניגוד לנהלים "לאחר שהפיץ דברי שנאה במסע הבחירות שלו", הוא ענה כי "אין למישהו עדיפות על אחרים".

פייסבוק, מנגד, מצאה את ההזדמנות כדי להפגין את מדיניותה הליברלית כביכול, יחסית לטוויטר, והיא מצהירה כי אף אם יופיעו בדף של טראמפ ביטויים הנוגדים את המדיניות שלה, היא לא תסגור אותו.

כזכור, לאחר שבמהלך הבחירות נטען כי דונלד טראמפ נותן לעוזריו לכתוב את הציוצים בטוויטר עבורו, הגיב לכך הנשיא ברק אובמה במילים הבאות: "איך רוצים להצביע לו שינהל את המדינה, כשאפילו לנהל את חשבון הטוויטר שלו הוא לא מסוגל לבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר