הצתות וגשמים

טיבי הטיף מוסר: החורף התחיל באיחור - כפי שהתורה התריעה

"איך תסביר את העובדה שהחורף הזה מתחיל באיחור רב, אולי זה קשור לפסוק 'השמרו לכם פן יפתה לבבכם וסרתם - ועצר את השמים ולא יהיה מטר'", התריס טיבי לסמוטריץ' (פוליטי, ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הח"כים הנצים (צילום: יונתן זינדל ויצחק הררי, פלאש 90)

חילופי מסרים משעשעים ועוקצניים הערב (חמישי) בין שני חברי הכנסת המייצגים יותר מכל את שני הקצוות במערכת הפוליטית בישראל, על רקע הגשמים ששטפו היום את המדינה והסערה האחרונה בעקבות גל ההצתות חסר התקדים בשבוע שעבר.

מהצד האחד ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ומן העבר השני ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת). את העקיצה הראשונה שיגר טיבי כשצייץ בטוויטר בציניות, אגב המטר שניתך היום ארצה: "רק מי שהארץ לא שייכת לו מסוגל להציף אותה. מוות לעננים", כשהוא מכוון לאמירה דומה של בנט באשר לערבים שהציתו כמחצית מהשריפות שכילו מאות בתים.

(צילומסך: מתוך טוויטר)הגדלה

סמוטריץ' לא התאפק והשיב בציוץ משלו: "הפוך אחמד. רק מי שהארץ שלו יכול בזכות מעשיו הטובים לזכות שהקב"ה יוריד לו גשמים. 'והיה אם שמוע...לאהבה... ולעובדו... ונתתי מטר ארצכם בעיתו'".

טיבי סיים את חילופי הדברים בתשובה ניצחת: "אז איך תסביר את העובדה שהחורף הזה מתחיל באיחור רב, אולי זה קשור לפסוק 'השמרו לכם פן יפתה לבבכם וסרתם - ועצר את השמים ולא יהיה מטר'"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר