ברגע האחרון: נפתר המשבר החדש באל על

למרות הסיכומים באל על טייסי אל על סירבו להופיע הערב (חמישי) לטיסה, שני הצדדים פרסמו הודעות תקיפות אך בהתערבות ההסתדרות ברגע האחרון הסתיים המשבר (חדשות, בארץ)

ארכיון (צילום: משה שי, פלאש90)

כמעט משבר ופיצוץ בייחסי חברת אל על והטייסים, הטייסים סרבו לעלות הערב (חמישי) על טיסה לניו יורק ושני הצדדים פרסמו הודעות על התקרית, ברגע האחרון בהתערבות ההסתדרות הטיסה שבוטלה תטוס כמתוכנן,

בהודעת אל על הערב עם הודעת הטייסים נאמר "למרות ההבנות הושגו בישיבה שנערכה בהסתדרות עם יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בתחילת השבוע ממשיכים הטייסים להתנהג בבריונות בכדי לנסות להפעיל לחץ על ההנהלה לשנות את ההסכם וחוסר הנכונות להתחייב לשקט תעשייתי ולהפעיל את הטיסות כסדרן.

לצערנו נאמר בהודעת החקירה "היום, כאשר הנוסעים נמצאים כבר בשדה, בשל חוסר היענות של טייסים, נאלצה החברה לבטל את טיסה 027 לניו יורק. טיסה 001 תצא במטוס חכור. הטיסות לברלין ופראג יצאו מחר במטוסים חכורים. אנו מתנצלים בפני הנוסעים כתבה החברה.

בהודעת וועד טייסי אל על נאמר הערב "חבל שאפילו בעיצומם של דיונים, שמטרתם להגיע להסכם עבודה, ממשיכה הנהלת אל על לפגוע בנוסעיה ולהמשיך במסע השקרים וההשמצות כלפי עובדיה".

בהודעתם תוקפים הטייסים את הנהלת אל על ואומרים "ההנהלה מטעה את הציבור; גם היום היו טייסים שהיו מוכנים וזמינים להוציא את כל הטיסות שבוטלו, טיסות שהן מעבר ללוח הטיסות המתוכנן שלהם".
לטענת יושב ראש וועד הטייסים קברניט ניר צוק הוא הציע להפעיל את טיסה 027 והנהלת החברה סירבה להציבו. זה המקום להדגיש שוב: טייסי אל על מבקשים לטוס. אנחנו לא שיבשנו, לא משבשים טיסות ומתייצבים לכל טיסה - כתמיד" לשון הודעת הטייסים.

יצוין כי הטייסים והנהלת אל על סיכמו השבוע על סיום הסכסוך, על פי ההבנות שהושגו, הטייסים יקבלו תוספת שכר של 7.5 % ותוספות שכר אישיות. בתמורה, התחייבו הטייסים לקיצור קבוע של זמני השהייה בחו"ל והגדרת משך זמני הטיסה מראש.

עוד הוסכם בין הצדדים כי הנהלת החברה תפסיק את החכרת המטוסים, לפי שעה נותרו מחלוקות קטנות בין הצדדים שיפתרו ככל הנראה בימים הקרובים. ההנהלה דורשת מהטייסים בתמורה להסכם "שקט תעשייתי" והפסקה מידית של פיצולי הטיסות מצד הטייסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר